Nog steeds niet ongie....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Nou ben nog steeds niet ongie. eergister een test gedaan maar negatief   en me laattse ongie periode begon op 9 augustus pfff al die onzekerheid zeg
morgen wil ik wel ff de dokter bellen om te kijken of ik miss bloedarmoede heb
ben zo moe duizelig enmisselijk steeds maar verder niks

ik hoop dat de ongie snel komt want ik wil gaan beginnen met tempen vandaag zelfs eennieuwe gekocht  om zeker te weten dat de temperatuur goed is lol.. en morgen ff een cycles kaart uit printen ik vind het zooo spannend allemaal hihi ik wil echt zo dolgraag een kindje   maar ik moet eerst zien uit te zoeken wat me cyclus is .. ik slik al heel lang de pilniet meer dus ik hebgeen idee

nou ik hou jullie op de hoogte

en alle anderen wens ik super veel s6 leef met jullie mee !

Liefs Missie

Hoi Missie,

Je bent nog niet ongi. vervelend. Zou ook naar de ha gaan. Misschien steld het je gerust. Heb ik ook gedaan toen ik 2 weken over tijd was. Ik wist daarna nog niks maar hij gaf me wel een gerust gevoel. Kon ook mijn vragen kwijt.
Ik ben nu zelf ziek. Heb migrane denk ik. Hele erge hoofdpijn en heb over gegeven.
Dus ik hou het kort. Ik hoor wel van je hoe het gaat.

Liefs An

hoi An,

Bah migraine is echt geen pretje chris van mij heeft dat ook af en toe.doe maar rustig aan hoor en knap maar snel op !

Nou vandaag de HA gebeld maar de praktijk is gesloten :S vandaag dus morgen maar weer proberen..imiddels nog steeds niet ongie.. zoo irritand want kannu wel gaan tempen maar schiet ik nog niks mee op dan.. wel probeer ik al gezonder te gaan leven  ipv van een chippie nam ik net een appel haha en we hadden ook al op tijd gegeten en ben al aan het minderen met roken want dat wil ik echt wel stoppen..

kijk ik weet dat het bij ons zeker nog wel ff gaat duren dus we hebben nog tijd om een ander huisje etc te zoeken   maar   wanneer moet ik eigenlijk met foliumzuur beginnen ??

en ik hoorde dat teunisbloemolie kan helpen om je cyclus regelmaat te bieden weet iemand of dat dit klopt ?

nou an sterkte hoop dat je je al wat beter voelt
hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig ? en hoe oud ben je ? en heb je al kids of nog niet is dit de eerste ?
ik ben trouwens 23 en chris wordt binnekort 22 en voor ons zal het ons eerste kindje worden

ooo trouwens gister he   pakte ik een schriftje en   begon te schrijven naar ons kindje wat er ooit hopelijk komt over dat we het zo graag willen en dat papa (lol) een nieuwe thermometer en zo gekocht had haha om zo uit te zoeken hoe en wanneer en zo  en zo wil ik er af en toe iets in schrijven en   als het eenmaal zo ver is en het is gelukt   dat blijven volhouden ook al het kindje er eenmaal is   ook nog want als het dan een jaar of 18 is wil ik da allemaal aanhem of haar geven   dat lijkt me zo leuk als ze dan trg kunnen lezen hoe hgewenst ze waren en hoe het allemaal gegaan is en zo   leuk idee he

nou liefs Missie

Hoi,

Leuk zeg van dat schriftje waar je in schrijft
Met folimzuur kan je al beginnen hoor.
Ook ik heb gelezen dat teunisbloem olie goed is voor een regematige cyclus,
ook ik wil dit gaan gebruiken als blijkt dat mijn cyclus onregelmatig is.
Maandag mijn NOD, dus afwachten
Succes,

Gr. Niek
(1e ronde, 1e kindje)

Hoi Missie en de rest,

Ik ben ook 4 weken voor dat ik stopte met de pil begonnen met foliumzuur. Ik ben begonnen met fem van davitamon. Is gelijk vitaminen. Maar een vriendin van mij die zwanger is had nog een potje van de etos daar ben ik nu mee bezig. Is ook foliumzuur en vitaminen. Die is een stuk goedkoper.

Hoe oud ik ben 28 jaar en ik ben ook voor de 1e bezig. Mijn vriend is 35 jaar.
We zijn eind julli begonnen. Dus dit is mijn 2e ronde zoals ze dat noemen.

Nou ben ik gaan nadenken en 4 weken terug had ik precies het zelfde hele erge hoofdpijn en misselijk. (migrane achtig). Begon toen ook op woensdag en donderdag nog. S'avonds weer een stuk minder en vandaag is het nog lichtjes. Zou  het met mijn eisprong te maken hebben??? Weet jij dit of iemand anders?? (p.s. mijn ongi was onge.  2,5 week na deze hoofdpijn).
Ook is mijn temp.  normaal om 7.00 uur 36.6/36.8 en nu was  het 37.1.
We hebben wel geklust gister avond het ging beter  met me dus.
Ik wil ook graag elke kans benutten. Wie weet!

Mijn vriend is namelijk van maandag ochtend tot donderdag avond  van huis.

leuk dat schriftje dat je bij houdt. ik hou een dagboek bij die is ook voor de kleine later maar ook voor mezelf als het nu lukt en er een 2de mag komen. Kan ik terug kijken hoe het nu was.

Hoop dat je vandaag naar ha kan.
Laat het even weten?
Succes!

Liefs An

Hoi An en Niek,

Nou ik mag vandaag om half 2 naar de HA, ik ben me toch super misselijk nu echt niet normaal, en had net al een keer me tanden gepoets maar tis net of er weer een doodvogeltje in zit yakkes bleeeeh,
An over die hoofdpijn of dat er mee vte maken heb weet ikniet maar dat je temp zo ineens omhoog is denk ik wel dat er iets gebeurt hoor Ik duim voor je ! ook voor jou niek

ik hoop ergens dat de dokter vanmidag zeg van nou tis een gezonde ziekte waar je 9 maanden last van heb maar ben ergens ook bang voor teleursteling  als dat zo is hoop ik dat de r.d snel komen dan weet ik waar ik an toe ben en kan ik beginnen met tempen.

jullie horen nog van me vanmiddag

Liefs Missie

Hoi Missie,

Fijn dat je van middag kan. Ben benieuwd wat de ha zegt.
Ik snap je helemaal je wil dat het liefste horen. Maar de mijne deed nog eens een test.
Ik moest gewoon afwachten. En ja hoor 5 dagen later werd ik ongi.
Ik hoop dat ie van jou meer voor je doet. Ook al denk ik het wel omdat het in jou geval anders is. (je bent ten slotte langer bezig enzo).

Succes en ik wacht met spanning af!!

Liefs An

hoi missie

spannend zeg! ik ben benieuwd wat je ha heeft gezegt. misschien heb je wel te vroeg getest en ben je wel gewoon zwanger. Ik hoop in iedergeval dat je ha je gerust kan stellen die onzekerheid lijkt me vreselijk. succes

liefs linda (23 kindje van 2 bezig voor de 2de 1e ronde)

Terug
Bovenaan