Nog steeds niet ongie....

Hai Mis,

Nog 10 minuten en dan zit je bij de HA, ik ga voor je duimen.
Laat je het weten?

Succes Succes Succes

Liefs Niek

Ik zal me gelijk even voorstellen.
Ik ben Nicole, 25 jaar mijn vriend 35 en we zitten (pas) in ronde 1 voor ons 1e kindje.
Maandag is mijn NOD (als het regelmatig is)
Ik denk zelf dat het niet raak is deze maand.
Heb wel een week last gehad van mijn onderbuik en nu sinds 3 dagen gevoelige tepels.

Dag Meiden,

Nou ik ben weer thuis en geen steek wijzer geworden
dit was ook de eerste keer dat ik naar die huisarts ging ( ik woon hier nogniet zo lang)
ik vertelde de klachten en wat ik er bij dacht bloedarmoede of zwanger hij vroeg wanneer ik een test had gedaan ik zei nou van de week hij zei ja die zijn meestal wel betrouwbaar hoor

en ik moest maandag maar naar de prikpost om bloed te laten prikken ( hij zei niet waarvoor) en de uitslag kan ik woensdag verwachten

ik zal ff zeggen wat hij aankruist op het formulier voor de prikpost misschien weten jullie wat het inhoudt??

glucose
bezinging
Hb
leukocyten
defferentiatie
EBV(mononucleosis)

ook benik ff langs de kruidvat gehuppeld nog een ZW test gehaald voor als ik het over een aantal dagen nog niet ben
en heb een potje vitamine pillen gehaald   van de kruidvat vitaalzwanger een goede voorbereiding om zwanger te worden staat er op en er zit 400ug folium,zuur in is dat de juiste hoeveelheid ??

nou ondertussen wasik vanmorgen super misselijk en nu nog eenbeetje en ben zo ongelovelijk moe pfff en we krijgen ooknog eens visite vanavond helemaal geen zin in maar ja is niet anders..

Liefs Missie

Hoi missie,

Dat had ik ook bij mijn ha en ik kwam ook voor de 1e x bij hem omdat ik bij mijn vriend ben gaan wonen.
Ja vervelend dat je nu nog niets weet. Maar wat jij opschreef wat er ondezocht wordt is volgens mij bloedarmoede, suiker(?),etc volgens mij de standaard   dingen.
Zeker weten doe ik het niet.

Ik snap dat je geen zin in hebt vanavond maar misschien is het wel goed afleiding.
Probeer vanavond gewoon gezellig te genieten en wie wet doet het goed.

Ik heb toen ook veer zw.testen tegen aan gegooid 4 ofzo. Ik zou niet te snel testen als ik jou was. Snap dat het moeilijk is maar de teleurstelling elke keer is ook niet leuk.

Heel veel sterkte!!
Hoop dat je gauw iets weet.

Liefs An

Terug
Bovenaan