nog steeds niet uit de naam

hoi
wij wisten van onze oudste zoon wel al vrij snel een maar van de tweede niet zo en nu van ons derde wondertje wel al en die naam past ook nog een goed bij onze namen
 
toen ik zwanger was van mijn tweeling wist ik voor twee meiden een naam, voor een jongen en een meid maar niet voor twee jongens. We hadden maar 1 jongensnaam, toen de bevalling begon, de eerste een zoon was en geboren gaven we heb die naam, de tweede was ook een zoon en toen zei ik heel spontaan we noemen hem isaak-mathias, terwijl we over die naam helemaal niet hadden gesproken.
Bij de andere kinderen hadden we al heel snel een naam, en de naam voor dit kindje hadden we al voor ik nog maar zwanger was.
 
We wilden vernoemen zowel een jongen als een meisje dus de tweede en derde namen wisten we al gauw, maar de eerste (roepnaam) wilden we zelf bedenken dus iets eigends. Voor een jongen waren we er gauw uit en deze bleef ook staan. Voor een meisje hadden we ook een naam maar daar waren we niet tevreden over. Toen ik ongeveer 34 weekjes was hebben we het nog veranderd! Het is uit eindelijk een meisje geworden, dus net alsof het zo had moeten zijn, ze nu alweer bijna 2 jaar en ben nog steeds heel blij met haar naam Yara, deze past echt bij haar! Nu ben ik zwanger van de 2e en het zelfde probleem, de tweede en derde naam weten we al voor beide maar de eerste naam, maar gelukkig heb ik nog even de tijd, ben pas 7 weekjes! Ik vind wel een aantal namen erg mooi maar dat vind mijn man dan hellemaal niks!

Succes!
 
Terug
Bovenaan