Voel je overigens niet schuldig dat hij nog niet zindelijk is hoor. Dat heb je echt niet volledig in de hand. Sommige kinderen plassen met 14 maanden al op een potje, maar dat ligt echt aan je kind.. de één snapt het gewoon en de ander niet. Ik heb mijn dochter ook meerdere keren op de pot gezet vanaf 14 maanden, altijd op een vast tijdstip maar een plasje is nog nooit gelukt. Daar doe je echt weinig aan.
Ik dacht omdat ik op een kinderdagverblijf werk, ik mijn dochter ook wel ff zindelijk kon maken, in ieder geval voor ze 2.5 jaar was. Nou, niet dus... het is echt per kind heel verschillend en je moet je niet schuldig voelen omdat het nog niet lukt. De één is ee al aan toe als hij 1.5 jaar oud is, de ander pas als hij bijna 4 is...
Ik dacht omdat ik op een kinderdagverblijf werk, ik mijn dochter ook wel ff zindelijk kon maken, in ieder geval voor ze 2.5 jaar was. Nou, niet dus... het is echt per kind heel verschillend en je moet je niet schuldig voelen omdat het nog niet lukt. De één is ee al aan toe als hij 1.5 jaar oud is, de ander pas als hij bijna 4 is...