Nog steeds niet zwanger

Hoi Jessica,
Trek je niks aan van anoniem, laatste tijd vaker van die domme opmerkingen. Als jij maar gelukkig bent. ik zou zeker naar de ha gaan. Veel succes en tot op het forum.
groetjes Annne
 
die anoniem kan wel eens een man zijn die niet lekker bij zijn hoofd is.lekker laten lullen dacht ik..

maar goed ik zou ook eens naar de ha gaan en daar het verhaal vertellen en misschien kan de ha je een beetje helpen door advies te geven of jullie door verwijzen naar het ziekenhuis voor onderzoek. succes ik leef met je mee en ben benieuwd wat de ha zegd!!
 
Hoi Jessica,

Welkom hier! Aangezien je al getemperatuurd hebt, heb je dat ook aans gedaan in combinatie met een ovulatietest? Het is maar een ideetje hoor, ik lees er namelijk veel goeds over!

Ik wens je in ieder geval heel veel succes bij je ha en houd ons op de hoogte hoor! En net als al de anderen, 1 gefrustreerd persoon op het forum daar lezen we gewoon over hé!
 
Ja, een ovulatietest heb ik ook al een paar keer gedaan. Het klopt gewoon, er lijkt niets aan de hand. Ik ben ook heel regelmatig ongesteld. Eigenlijk altijd precies 28 dagen, je kunt de klok erop gelijk zetten...
Maarja, er kan natuurlijk zoveel mis zijn.
 
Terug
Bovenaan