nog steeds niet zwanger

hey hey

@ polleke:ik heb de afgelopen 2 maanden goed opgelet hoelang mijn cyculs duurde ik heb een cyclus van 21 dagen, bij een cyclus van 21 dagen heb je ei ook niet tussen de 10de en 14de dag een ei.
het gekke alleen is dat ik vorge maand pas op de 16de dag mijn ei had volgens de ovulatie test.
en deze maand had ik hem op de 8ste dag al. ik kan mijn eisprong gelukkig goed voelen maar voor de zekerheid gebruik ik toch maar een ovulatie test.
volgende maand gaan we naar de gynacoloog.
gelukkig is mijn zus verloskundige en krijg ik van haar ook goeie tips.

Liefs Lonne

Helaas ken ik het ook maar al te goed. Ga nu richting de anderhalf jaar, ronde 18.
Ik wordt er moedeloos van. Ook nog nooit zwanger geweest, tenminste niet merkbaar, dus dan ga je wel twijfelen of het uberhaupt kan.

Ik loop al een maand of 3 bij de gyn. Volgende maand nog 1 onderzoek en dan zijn de orienterende onderzoeken afgerond. Dan gelijk evaluatie en mogelijk worden we weer voor een half jaar naar huis gestuurd.
Natuurlijk duim ik dat het deze maand nog lukt, maar ik heb er niet veel hoop op. Ik richt me meer op juli, na mijn laatste onderzoek (HSG, dus mogelijk positief voor de zw.sch.kansen).

Het is in ieder geval goed om te weten dat we niet de enigen zijn, want soms krijg je dat beeld wel. Er heerst best wel een taboe op er over praten, dus je ziet alleen maar zwangeren, maar kent de verhalen er achter niet. Wel fijn zo n forum!
Sterkte allemaal meiden.

Wenser

Allemaal heel veel sterkte als je al lang bezig bent om zwanger te worden. het lijkt me een hele moeilijk stressvolle en verdrietige periode. allemaal van harte snel een zwangerschap toegewenst!

LIEFS

hey vlindertje,

wat fijn dat je je ei voelt! ik heb dat met uitzondering van 1 keer, niet gevoeld nog! dacht het een keer te voelen door wat krampjes en veel vloei..wat voel jij precies??

wat kan het dan zijn he, dat het eitje en zaadje niet samenkomen...heb al wat onderzoeken gehad, maar alleen de samenlevingstest nog niet gehad, ben soms bang dat de zaadjes het niet overleven ofzo...

kan ook soms zo boos zijn en wanhopig en paniekerig worden aan de gedachte dat het misschien nooit lukt, ik bedoel het blijft een wonder, ondanks dat ze zulke goede middelen hebben, wil dat geen garantie geven..

gelukkig pep ik mijzelf vaak weer hahaha...we moeten hoop houden toch?

Fijn trouwens dat je zus veel weet, kun je veel advies vragen!

heel veel geluk nog..

hey hey

@ polleke:
op de dag dat ik mijn ei heb dan heb ik meestal hele pijnlijke steken in mijn onderbuik aan de rechter kant. het voelt   een beetje zoals of je ongi word.
dat is namelijk het gekke ik voel niet meer wannneer ik ongi word en heb er totaal ook geen last van.
en als ik mijn ei heb dan kan ik wel door de grond zakken. gelukkig voel ik dat alleen als ik s'avonds in mijn bed lig.en heel ontspannnen ben.
ik hoop dat het bij jou ook heel snel gaat lukken.

@ iedereen;
ik ben blij dat dit forum bestaat, dan heb ik teminste niet het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. je kunt het wel met mensen er over hebben maar dat zijn meestal de mensen die of al zwanger zijn of die helemaal nog niet aan kinderen willen denken.
mijn zus is een hele grote steun voor me,en geeft me ook goed advies, maar zei weet niet hoe ik me voel. daarvoor moet je het eerst meemaken.
ik vind het echt vreselijk dat ik na meer als een jaar nog steeds niet zwanger ben. en om eerlijk te zijn vind ik het oefenen inmiddels ook niet meer zo geweldig...
het word echt zo''n verplichte riedel iedere maand weer opnieuw.
gelukkig leid mijn huwelijk er niet onder maar ik heb wel eens gehoord dat bij sommige mensen hun relatie er van kapot gaat.
Nou we houden de goede moed er maar in.
nou is het voor mij weer 21 dagen wachten tot ik weet of ik of ik nog even moet door blijven oefen of dat het eindelijk eens raak is.

Liefs Lonne
\

Hey vlindertje; erg bekend hoor, dat het oefenen ook al minder leuk wordt. Wij genoten er altijd van, maar soms moet ik me er nu echt toe zetten. Komt wel omdat het dan te vaak moet in de tijd van mijn ei en dan wordt het echt een plicht. En dan ben ik moe, en heb gaan zin, maar doe het dan toch maar. As het ei dan weer voorbij is, kan ik er veel meer van genieten en is het weer leuk.

Deze maand doe ik het anders. Omdat ik volgende maand een HSG krijg, heb ik deze maand gewoon een soort uit mijn hoofd gezet en hebben we in totaal in twee weken 3 x gevreeen. Heerlijk, ik vond het weer leuk. Ik weet ook niet precies wanneer mijn ei is (geweest?), hoewel ik meestal aan mijn slijm wel zie wanneer het ongeveer is, en dat is afgelopen dagen geweest denk ik. Daarna worden mijn borsten altijd veel steviger, en dat begint nu ook. Zo herken ik t, maar dat is een marge van een dag of 4 dus niet echt precies. Het echte springen heb ik misshcien ook 1 of 2 x gevoeld, maar dan twijfelde ik wel of dat t nu was.

groetjes
wenser
(dag 17 ronde 18)

Hey dames,

Wat leuk dat jullie hier lekker actief kletsen en zo  alles van je af kan schrijven.
Dat is ook wel eens prettig hoor, tenminste dat vind ik.
Het klussen bij ons is inderdaad ook meer en deel verplicht, tenminste als ik denk dat ik me eisprong heb. En aangezien ik die niet voel, zitten we altijd verkeerd met klussen !!!
Flink balen dus elke keer, want als ik denk nou m'n eisprong is nu iets later dan is het weer eerder en dan doen we het weer eerder is m'n eisprong weer later, echt om GEK van te worden dus !!!!!!!!!!!!!
Nu met ovulatie testen bezig en dat vind ik ook maar irritant met die streepjes (of smile), of ik heb gewoon m'n ei nog niet gehad ?!?!?!
Allemaal weer afwachten dus.... en maar verder klussen om de dag !?!?
Sorry hoor meiden, moest even alles van m'n afschrijven.

Wanneer is jullie NOD, misschien dat we een lijstje kunnen maken met wie wat wanneer heeft ?!?!?   Dan hoef je het ook niet steeds te vragen aan elkaar.
Hoop dat jullie je eigen erbij zetten.

Liefs Ready

Naam:
leeftijd:
ronde:
kindje:
NOD:  

Ready
24
11
1
 ????

Wachtbankje

Naam:    
Leeftijd:
Ronde:                    
kindje:          
Nod  

Naam:
leeftijd:
ronde:
kindje:
NOD:  

Ready
24
11
1
 ????

Wenser

18

Lonne

Polleke 1979

Wachtbankje

Naam:    
Leeftijd:
Ronde:                    
kindje:          
Nod  

Weet niet of ik iedereen heb, dus zet jezelf er bij !!

Terug
Bovenaan