Nog steeds niets

Nou nog niet ongi. Maar na een negatieve test durf ik eigenlijk ook niet zo goed nog een keer te testen. Elke keer als ik naar de wc ga, dan verwacht ik dat ik ongi ben geworden. Maar nee.
Zou het dan deze keer echt raak zijn?

Ik zou vanochtend de tweede test doen, maar toen ik tempratuurde had ik 36.3. Dus erg laag. Dus toch maar niet getest. Maar ik ben om 5 uur naar de wc geweest en heb om half zeven getempratuurd. Kan het daar ook mee te maken hebben?
Als ik morgenochtend nog niet ongi ben en mijn tempratuur is weer hoog dan ga ik gewoon testen.

Jacob zijn moeder is vrijdag jarig en het zou voor haar wel een super mooi verjaardagscadeau zijn om beppe te worden. Vooral nu ze het zo moeilijk heeft. Misschien krijgt ze dan nu weer wat plezier in haar leven.

Zaterdag belde een vriendin van, die ook in het onderwijs zit en je raadt het al, zwanger!!!
Ken nu al drie vriendinnen die zwanger zijn. IK WIL OOK!!!
Bij haar was het wel grappig, want ze is in september 2003 gestopt met de pil, nooit ongesteld geweest en toch zwanger.
OOk gek eigelijk. Had niet gedacht dat zo iets zou kunnen. Maar sinds ik op deze site ben kijk ik eigenlijk nergens meer vreemd van op.

He kiki, je hebt vakantie. Heb je vandaag heerlijk uitgeslapen?
WIj moeten nog een weekje.
Ben vandaag met mijn kleuters wezen zwemmen. Was heel erg leuk, maar was wel kapot na de tijd( zwangerschapskwaaltje??)

Nou ik zal jullie op de hoogte houden en hoop echt dat ik morgen een positief bericht aan jullie kan melden.

Andere dames die ook in spanning zitten. Ik duim voor jullie.

El, bedankt voor je mailtje.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Het blijft dus nog even spannend jeetje wat duurt (af)wachten dan lang he? Ik hoop het zooo voor jullie, maar voel mij dan wel eenzaam hoor,,,nee, hoor grapje ik weet dat jullie mij niet in de steek laten en nog vaak komen buurte!! Ik zag net dat het maart-forum van start is gegaan!! Dan moet ik altijd weer ff slikken hoor, had er graag ook willen schrijven!! Maar niet getreurd....ik voel mij weer goed en vrolijk! Jeetje, wat heb ik een humeir gehad, ik vind het gewoon zielig voor mijn vriend,,maar hij is gelukkig 1 en al begrip!! Ik dacht dat het allemaal wat overdreven was als ik las dat iemand last had van bijwerkingen van clomid, maar het is echt verschrikkelijk!! Zo negatief en somber dat je je voelt!! Maar goed dat ligt nu achter ons...we hebben onze hobby weer opgepakt en gaan ervoor!!!

Jij nog heel veel succes met afwachten en morgen gewoon nog ff testen hoor!!

Ik denk aan je!

Liefs moi xxx

Hoi Moi

Gelukkig voel je je weer wat beter. Niet leuk dat het inderdaad van die bijwerkingen heeft. Zou je vriend deze week maar extra verwennen, maar dat komt vast wel goed.
En als ik al zwanger ben dan vergeet ik je heus niet, hoor. Daarvoor ben je toch wel belangrijk voor mij geworden en vast niet alleen voor mij.
Ik hoop voor jou ook dat het snel raak is dan zitten we allemaal mooi dicht bijelkaar. Praat al of ben ik al zwanger. Af en toe dromen mag toch?
Jacob zet me wel weer met beide benen op de grond.
Wanneer zijn je vruchtbaarste dagen?
En ik laat het weten zo snel ik iets weet.

Liefs Janna nienke

Hoi Janna Nienke,

Ohhh, wat spannend he, hoop het voor je. Zelf ben ik ook overtijd en nog steeds hoge temp. maar ja, heb ook griep enzo dus weet nu niet waar de hoge temp. van komt. Mijn temp.verhoging is 15 dagen geleden en nog geen spoor van ongi, ook geen krampen ofzo.
Ben zo benieuwd of het nu eindelijk een keer gelukt is naar ruim 2 jaar. Wij hebben 13 juli een afspraak bij de gyn. van de fertiliteitskliniek dus zou supertof zijn als we die konden afzeggen!

Hoop zo dat we samen met Luna naar het maart forum kunnen!!

Succes met wachten hoor! Ga jij morgen testen???? Ik denk ik wel!

Moi, meid wat jammer joh, dat je zo'n last hebt van die rothormonen. Heel herkenbaar hoor maar gelukkig gaat je vriend er goed mee om. Als het maar weet dat het niet van hem komt dat komt het allemaal wel goed joh, moet wel zeggen dat bij mij de bijwerkingen na de eerste 2 maanden minder werden, of ik was er beter op ingesteld, weet ik niet, maar ging wel wat beter.
Gewoon effe doorbijten en misschien kun je dan nog naar het maart forum en anders naar het april forum, ook niks mee!!!

Succes
Liefs,
Joan

Hoi meiden,

Wat blijft het spannend voor jullie, Janna Nienke! Ik duim mijn duimen eraf!

Gelukkig dat het met jou weer wat beter gaat, Moi! Balen als je zoveel last hebt van die bijwerkingen, maar ja dan doen ze in ieder geval iets ;-) Nee, ik hoop dat je deze maand een hele mooie eisprong krijgt en dat je schatje de weg goed weet te vinden. Gelukkig weten jullie al dat met hem alles goed is, toch?

Ik heb inderdaad heerlijk vakantie (sorry, ik wil jullie niet lekker maken...). Uitslapen is wat lastig als je 3 keer per nacht naar de wc moet, maar het is in ieder geval heerlijk dat de wekker niet gaat! Wij hebben boven geen wc en nou heb ik zo'n kan en fles van moeders voor moeders in ons douchehok (meer is het ook echt niet) neergezet en sta ik dus 's nachts te plassen, haha! Gelukkig dat niemand het ziet. De barbecue bij mijn ouders was gezellig, maar uiteraard onder een afdakje. Hoe was die van jou, Janna Nienke? Mijn neefje en nichtje waren weer erg gezellig. Mijn neefje had een hamster gekregen en die moest mee naar opa en oma, verrassing! Hij heette eigenlijk Snuffie, maar we zijn hem Snotje gaan noemen (samentrekking van snuffie, de naam die mijn neefje wilde en otje, de naam die mijn nichtje wilde). Snotje sliep natuurlijk de hele dag , dus veel had je niet aan hem. Mijn neefje was niet te beroerd om hem elk uur even wakker te maken. Mijn moeder vindt alles kleinder dan een merel eng, dus had mijn neefje bedacht dat Snotje bij opa en oma in bed moest liggen: anders was 'ie bang in het donker!
Mijn nichtje had gevraagd aan mijn schoonzusje: Wat zegt de baby als 'ie geboren is? Zegt 'ie dan (ze deed het voor met een piepstem) Kirsten? Nee, had mijn schoonzusje gezegd, als de baby leert praten zegt hij mama tegen Kirsten. Mama? Maar jij bent toch mama? schrok mijn nichtje. Nee, Kirsten is de mama van de baby en Wouter is de papa van de baby. Moet ik dan ook mama tegen Kirsten zeggen? Nee, voor ons blijft ze Kirsten. Schattig, hè zoals zo'n grietje van bijna 4 nadenkt over dat soort dingen! Zondag kwam ze het nog even aan mij vertellen: Jij bent straks de mama van de baby, maar ik mag gewoon Kirsten zeggen!

Zijn jullie eigenlijk al tantes?
Nou ik hoor wel weer van jullie! Liefs Kiki

Hoi meiden,

Mijn vruchtbare dagen zijn vanaf 7 tot en met 13 juni zo'n beetje, maar we nemen het wat ruimer, vorige x natuurlijk een cycles van 26 dagen en nu eerder met clomid begonnen, dus ik weet niet wat mijn lichaam doet!! Ik ben weer druk in de weer met de thermometer, dus ik zal het straks aan mijn temp moeten waarnemen!!! Janna nienke, wat lief dat je zegt dat ik toch wel belangrijk voor je bent geworden!! Ik voel dat ook zo hoor,,,ook met KIki en El, je bouwt toch een band op en leef erg met jullie mee!! Ook met alle andere meiden trouwens!! Bijzonder hoor!!

Ja, Kiki ik ben ook tante een nichtje en neefje, en mijn vriend is sinds 5 maanden ook oom leuk he!! Ik ga rennen nu, want we gaan er heen!!!

Janna Nienke ik ga duimen!!!!!!!!

Liefs xxxx moi

Janna Nienke!!! Wat doe je ons aan?? Ik heb vandaag op school wel vijf keer de computer aangezet om een berichtje te zoeken van jou (computer mag voor straf niet meer aan, maar wel voor een nieuwsgierige juf natuurlijk!) Maar ja, je hebt wel gelijk hoor! Geen bloed is goed, die positieve test komt nog wel een keer (HET LIEFST MORGEN WAT MIJ BETREFT!!!!).

Hebben jullie trouwens zo'n grote school, dat je twee dagen mag ib-en? Wij hebben 180 leerlingen en een ochtend per week ib.

Ik heb morgen nog een 'gewoon' dagje, woensdag de musical van groep 8, donderdag opruimen en vrijdagochtend vossenjacht en dan..... vakantie! Kiki ik ben jaloers op je. Maar ja, je bent twee weken verder dan ik, dus eigenlijk moest je langer door dan ik, als je het in weken zwanger rekent dan hè. Ik voel me allerbelabberst nu, vooral 's morgens. Maar ik wil niet mopperen, ik ben zo blij ermee!

Ik wás tante, ik heb mijn nichtjes 'bij mijn ex gelaten' (het zijn de dochters van zijn zus). Ik heb ze wel allebei in de klas gehad, de jongste vorig jaar nog. Toen ik bij mijn ex wegging vroegen ze of ik nu nog wel hun tante bleef. Ik heb gezegd dat het wel zo zou blijven voelen, maar ik weet niet hoe het zit. Ik was altijd toeziend voogd, maar ik denk dat ze dat veranderd hebben inmiddels (mijn ex is nu ook vader geworden en zijn jongere zusje heeft ook een kindje, dus dan hoeven die meiden niet meer naar een ex tante als er wat met papa en mama gebeurd....)

Moi, ga je wel lekker genieten, nu de buien over zijn?! Met een week of zes heb je ze vast weer omdat je zwanger bent! En we 'horen' toch echt wel bij elkaar hoor. Straks maakt het niks meer uit, dan schelen onze kindjes een paar maandjes, so what?

Oh jee, dit bericht is weer veel te lang, had ik eigenlijk gewoon moeten mailen naar jullie. Maar goed, nu weten de andere belangstellenden ook weer hoe het met mij is!

Sterkte allemaal met wachten en klussen en broeden!

Liefs, el.

Hallo Ladys

Kom net terug van het huis. Donderdag komt het dak erop. Spannend!!!.
Je kan nu steeds stukje bij beetje zien hoe het allemaal wordt. En mijn mannetje maar zwoegen. Hij is echt super lief. Doet bij het huis alles, hier in huis ook nog dingen die ik niet kan doen vanwege mijn rug of als ik weer een pesthumeur heb.
Moet toch maar eens vaker zeggen hoe goed hij is.
Maar dat wilde ik eigenlijk niet vertellen. Was op weg naar huis, op de bike en stond nog even met iemand te kletsen, toen ik toch iets voelde lopen beneden bij mijn benen. Oh ik dacht daar komt de rode zee. En ook buikpijn. Thuis snel naar de w.c, ging ook nog net de telefoon, maar durfde bijna niet te kijken. En nee hoor nog steeds niets. Ik wou dat het morgenochtend was.

Heg gisternacht gedroomd dat ik ook aan het testen was en dat ik echt zwanger was. Hoop dat deze keer dromen geen bedrog zijn.

Joan bedankt voor je berichtje. Ook erg spannend voor jou. Nou ik ben heel benieuwd wat het wordt morgen. Heb je ook al kwaaltjes? Mijn borsten gaan nu iets meer pijn doen en vreemde buikpijnen maar verder heb ik nergens last van.
Laat je het even weten morgen?

Wij zijn nog geen oom en tante. Jacob en ik zijn allebei de oudsten thuis. Dus ook wel leuk voor de toekomstige ooms en tantes.

De bbq was super gezellig en droog. Waaide wel erg hard, maar hij was zeer geslaagd.

Nou ik spring onder de douche. Tot morgen en lekker slapen.

Dikke knuffel Janna nienke

Terug
Bovenaan