Nog steeds niets

Sorry El, zag later pas dat je ook had gereageerd. Ik heb op school geprobeerd om te internetten, maar kennisnet lag eruit en gisteren was ik erg laat thuis. Nogmaals sorry. Wel leuk dat jullie net zoals ik in spanning zitten.

We hebben niet zo'n grote school, maar hadden nog vervangingsuren over, dus mocht ik die op maken en dan kon ik mooi mijn ib taken af maken. Wel heerlijk hoor ik zo'n laatste drukke week.

Nou ga ik echt douchen.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Ja heb wel beetje gekke kwaaltjes.
Heb dus verhoging, maar ben ook grieperig. Nog steeds geen bloed of iets dergelijks te bekennen en al dag 15 met temp.verhoging, das wel lang voor mij, meestal 12 dagen, laatste keer 13....!!!!
Heb wel zere borsten, maar niet helemaal, beetje vaag natuurlijk. Maar heb meestal voor ongi heel harde borsten die echt pijn doen, zelf in bh.
Nu zijn ze ook wel pijnlijk maar ze zijn niet hard zeg maar, alleen mijn tepels doen echt vreselijk zeer, grrrrr.
Heb ook buikpijn, daar maak ik me dan wel weer zorgen om hoor, komt het nu van een aankomende ongi of niet, het voelt nl. anders.
Heb ook dorst en moet veel plassen enne.... heb niet zo'n heel best humeur bij me, maar ja ben dan ook grieperig.

Durf er inmiddels al bijna niet meer op te hopen hoor, want mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden, je zult zien dat ik morgenochtend een lage temp. en bloed heb. Maar ja, mocht dat niet zo zijn dan ga ik tempen.

Enne.... anders nog niks aan de hand hoor, wel teleurstelling natuurlijk maar gaan volgende week naar fertiliteitsarts om te praten over behandeling. Is dan toch weer een geruststelling.

Nou, hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Liefs,
Joan

Hoi Joan.

Nou ik hoop dat ik ook kan slapen. Gisteravond kon ik echt niet in slaap komen en vanochtend al om vijf uur wakker. Vreselijk, die onzekerheid.
Nou als het bij mij morgen ook nog een hoge temp is en geen bloed dan ga ik ook testen hoor. Zal morgenochtend aan je denken.

Liefs janna nienke

Hoi!

Even snel nog een berichtje van mij. De nacht voor ik ging testen heb ik gedroomd dat ik zwanger was en dat ik met 8 weken een echo kreeg en dat we het hartje konden zien kloppen. Het is nog uitgekomen ook! De echo kwam met 8 weken 2 dagen. Nu jij het hebt over die droom, realiseer ik me dat ineens weer.

Sterkte morgen met testen. Ik moet morgen om 10 uur bij de tandarts zijn en probeer voor die tijd nog even te kijken hoe het is met jou en Joan. Slaap lekker...

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan