Nog steeds pijn van onder na 2 maand. Help!

Nou de titel zegt het al. Ik ben 2 maand geleden bevallen van een zoontje. Alles gaat goed met hem.

Helaas met mama wat minder..ik ben als de dood dat ik verzakking heb. In het begin zag het van onder nog al gehavend uit en nog steeds lijkt het anders dan voorheen, het is volgens mij al iets beter geworden. Echter blijf ik een drukkend gevoel van onder houden. Te lang lopen of zitten is gewoon echt vervelend en de seks is ook nog niet altijd even fijn.

Ik wil gewoon zo graag genieten van het wandelen, normaal kunnen zitten en weer lekker seksen zonder zachtjes te moeten doen.

Ik doe elke dag bekkenbodemspier oefeningen

Zijn er dames die dit herkennen en vooral gaat dit over of niet?? 2 maand lijkt me nogal lang voor fatsoenlijk herstel.

Help! Ik word hier echt onzeker van!

Ik zou een doorverwijzing vragen voor fysio voor de bekkenbodemspier. Ik had vooral last bij hurken en deed gewoon mijn oefening, maar die waren niet voldoende.

Ja. Bij mij hielp het. Het heeft wel 4 maanden geduurd voor het allemaal weer fatsoenlijk was. Had ook flink stressincontinentie bij. Kwam waarschijnlijk, omdat ik flink was uitgescheurd.

Seks begon bij mij na 5e maand ongeveer weer "normaal" aan te voelen. Idd misschien even bij je HA voorleggen, scheelt misschien ook qua bezorgdheid! Succes xx

Ah dat is niet fijn! Bel inderdaad de bekkenfysio. Ik heb tot 8 weken na de bevalling ook pijn gehad van onderen en kon bijv. niet eens fatsoenlijk een poosje stilstaan en had gevoel dat ik van onderen "vast moest houden. Na 1 behandeling bij de fysio was het over. 
Succes ermee!
Liefs.

Loop ook by fysio indd drukkend gevorl van onder en stress inc. bij mij werkt het iets maar nog niet dat ik zeg van jippie. Maar geen verzakking daar was ik bang voor. Bij mij is het waarschijnlijk door uitscheuren zenuwbeschadiging ?

Terug
Bovenaan