Nog steeds pijn van onder na 2 maand. Help!

Och jeetje een zenuwbeschadiging dat kan ook nog idd wat erg!!

Wel fijn om te lezen dat het toch mee kan vallen. Het is zo heftig zo'n bevalling ik heb dat herstellen zwaar onderschat joh!
IK heb morgen de eindcontrole bij de verloskundige, maar ik kon niet wachten hahaha.

Dank allemaal voor de reacties!

Nou vandaag bij de VK geweest. Gelukkig geen verzakking, maar ze kon wel voelen dat er spieren heel hard waren. Waarschijnlijk nog door het belasten tijdens de bevalling. Ik moest het nog even de tijd geven en inderdaad een fysio kon geen kwaad om wat sneller alles weer enigszins in vorm te krijgen hihi.

Er is dus zeker licht aan het einde van de tunnel (vreemde woordspeling na een heftige bevalling hihi)

Ik hoop dat je geen enge beschadiging hebt hihi maar bij kwam het echt door een paar lagen scheur (hechtingen op elkaar) en het meteen belasten (20 uur per dag heen en weer lopen met ontroostbare krijsbaby). Ik hoop dat je snel weer boven jan bent ?

Mijn spieren waren ook verhard waardoor ik amper nog kon bukken, lopen, staan en inderdaad gemeenschap was alles behalve fijn. Dit werd pas beter na 6 maanden. Ik besloot rustig aan te doen met alles en nergens gehaast in te handelen, vooral mijn rust nemen en heel af en toe oefeningen. Het gaat wel echt over! Bij de 1 sneller dan de ander, maar het gaat over.

Mijn spieren waren ook verhard waardoor ik amper nog kon bukken, lopen, staan en inderdaad gemeenschap was alles behalve fijn. Dit werd pas beter na 6 maanden. Ik besloot rustig aan te doen met alles en nergens gehaast in te handelen, vooral mijn rust nemen en heel af en toe oefeningen. Het gaat wel echt over! Bij de 1 sneller dan de ander, maar het gaat over.

Geen paniek! Ik ben fysiotherapeut, en ik weet dat 8 weken echt nog heel kort is! Heeeel normaal om je dan nog zo te voelen. Ik zou het even aangeven bij de huisarts en vervolgens een afspraak maken bij een bekkenbodem fysiotherapeut. Hij/zij kan ook van binnenuit behandelen..

succes!

Nou even een update. De kleine man is inmiddels 12 weken en ik voel me echt hardstikke goed ondanks wat overgevoeligheid bij de seks, dus voor andere dames inderdaad heel veel geduld hebben!!

Terug
Bovenaan