Nog steeds positief?

Hi hi,

had ik ook een paar keer, 4-5 dagen een positieve ovulatietest. Geen idee hoe t kan, wellicht een hele lange LH-piek?
Gewoon lekker doorklussen, dan kan je je ei niet missen!

Nou ik zit met hetzelfde probleem. Bij mij ook al dagen pos. ovu testen. Wordt er een beetje kriebel van. Aangezien ik geen dunne afscheiding heb (wat ik normaal tijdens eitje wel heb) snap ik er helemaal niets meer van. Poeh...wat is zwanger worden toch een gedoe.

Heb een vroege zwangerschaps test gedaan die je officieel pas 4 dagen voor NOD kan doen...duurd bij mijn nog 11 dagen NOD 24 mei.. SPIERWIT..dus afwachten nog steeds, net getest, test s ochtends en s avonds...en nog steeds knalpositief.....Spannend!

Misschien wat Charlotje zegt een zeer lange lh piek? Ik kan ook niks anders verzinnen als de zwangerschapstesten duidelijk negatief zijn. Maar flink doorklussen dus. Is vast geen straf hihi! Ik heb zelf ook afgelopen week mn ei gehad en we klussen voor de zekerheid ook nog even door.

Liefs ciomama

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht nog gewoon even af, had ook niet ene positieve zwangerschapstest verwacht, kan ook niet denk ik, 3 dagen na mijn eisprong.
Dus wacht even tot volgende week donderdag, dan is het 4 dagen voor mijn NOD, en dan zou je eventueel kunnen testen, met een gevoelige zwangerschapstest. Heb deze bij Sensitest besteld.

Ja weet je, die testen zijn handig maar niet megabetrouwbaar, weet dat gynaecologen er vaak geen fan van zijn. Ik heb een paar maanden testen gebruikt maar werd er wel erg zenuwachtig van. Ermee gestopt en was meteen relaxter!

Hallo allemaal ik ben nieuw op deze site en wilde graag mijn ovulatie delen met jullie om te kijken of een van jullie dit meschien ook heeft meegemaakt of op dit moment ook wel meemaken.. ik heb vanaf de 27e een positiefe test en nu 5 dagen later nogsteets erg zichtbaar..? is dit normaal en wat zijn jullie ervaringen daarin? Ik moet rond de 7e februari ongesteld worden maar zoals jullie merken ben ik niet zo geduldig en wilde ik dit even delen ????

Waarom al die testen doen? Ik zou gewoon je cyclus goed in de gaten houden en tijdens je vruchtbare dagen, iedere dag seks hebben. 

Terug
Bovenaan