nog steeds stuit

vanmiddag naar de verloskundige geweest.en ze is nog steeds niet gedraaid.
nu net weer een afspraak gemaakt voor een echo.
1 juni voor een liggingsecho.
10 juni moet ik weer terug komen en als het nog zo ligt gaan door voor de volgende ronde, gynaecoloog.
dus 8 juni thuis bevallen mag van me kalender.dan zou ik 37 weken zijn.
wat een eigenwijs,nu krijgt ze echt een week huisarrest !!!! hahahaha
gr marjan

hahahaha wat eigenwijs....gelukkig heb je nog even...8 juni ben je 37 wk dus nu ben je 35wk...onze is toen ook nog gedraaid...geef de moed dus nog niet op.

Wat bij een vriendin van mij hielp was een muziekdoosje bij je onderkant neerleggen, de kleine draaide toen daar heen met haar hoofd.

Ach en anders 18 jaar huisarrest....eerder mag die van ons de deur niet uit hoor hahaha

hoi mari,
ik wil dan zeker een poging wagen.zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat ik als nog thuis kan bevallen.zo niet,jammer dan heb ik het ieder geval voor mijn gevoel alles aan gedaan.
laat het dan maar over me heen komen.
meer kan ik niet doen evt hopen dat ze als nog gaat draaien.
wij hebben 3 ziekenhuizen.1 is iets verder weg,is lastig te bereiken wegens weg wegopbrekingen.je bent echt 30 min onderweg.ik ben daar toen eens eerder geopereerd aan de cyste in me baarmoeder en dat was een leuke gynaecoloog.maar ja mocht het zover komen zal ik het eens bespreken met de verloskundige zo ver moet ik eigenlijk niet gaan denken.
positief blijven!! haha
gr marjan

randy,
ik vroeg me al af hoe het zat bij andere want ik hoorde heel wat hier die in een stuit lag.
maar bij jouw is het ieder geval gedraaid.
wel een idee.van je vriendin.
als ik me hand erop leg enige wat ik voel is een trap tegen me doos aan.net of je water breekt.
o die van jouw tot 18 jaar...hahaha
verloskundige lag in een deuk toen ik het zei.
ze houdt het wel spannend,dit zal je nooit meer vergeten.als ze 20 is krijg ze het nog te horen van me.
gr marjan

Nee dat vergeet je ook niet, je gaat je er toch een beetje zorgen overmaken.
Als ze zo blijft liggen dan mag een thuisbevalling niet...en ja kies je dan voor een stuitbevalling of ga je voor een keizersnee....

Ja t is niet gezegt natuurlijk dat het helpt, maar bij haar dus wel...
Ze deed het met een speeldoosje die je ook vaak aanzet als een kind moet gaan slapen, een lekker rustgevend muziekje, dan ging ze er een paar keer per dag rustig voor liggen...

Succes!!!

Liefs Randy

hey marjan

ook mijn ukkie lag gedraaid. daar kwamen we achter met 36 weken. toen is ze ook gelijk gedraaid door een arts en een gyn.
heel naar gevoel. wil je niet bang maken, maar ik vond het fijn dat iemand mij vertelde dat het geen pretje was, zodat ik me erop kon voorbereiden.
maar gelukkig is het bij mij gelukt. ze ligt nog steeds keurig met haar hoofdje beneden nu.

spannend hoor. hoop dat ze snel gaat draaien in je buik, en dat een draaipoging je gespaard blijft.

liefs, do

39 weken en 2 dagen inmiddels alweer :D

hoi do,,
dat ze het gedaan hebben al met 36 weken.
bij mij vertelde ze dat het echt niet voor de 37ste week doen.
toen kwam ik net mijn collega tegen die had het ook.die deed het ook met 37 weken pas.en na 3 dagen is toen bevallen,door al dat geduw kan het gebeuren dat je het opwekt.
maar idd ik hoor dat het geen echt pretje is.
tenzij het niet te doen,dan is het klaar hoor.maar wil wel de poging wagen.wie weet laat zich makkelijk draaien.of blijft ze eigenwijs.
ik heb het ieder geval wel alvast geaccepteerd,dat er een kans dat niet meer op normale wijze zal bevallen,lijkt me klap als je plotseling komt.
ik moet altijd op dingen voor bereid zijn.
en als het ziekenhuis wordt maak ik ze zo gek dat ze me sneller naar huis sturen hahahahaha.
grapje.!!!
gr marjan

Terug
Bovenaan