nog steeds stuit

Hoi marjan, wat balen dat ze niet gedraait is!
Maar wie weet...of denk je dat ze eigenwijs zal blijven? Onze meid lag tot woensdag ook in een stuit en nu hoorde we dat ze gedraaid was! Maar de gyn gaf me nog steeds geen garantie :(
Ik zou deze keer niet meer kiezen voor een draaipoging...heb dat bij mijn 1e zwangerschap gedaan, tot 2 keer toe en lukte niet en net wat Do zeg, het was zeer pijnlijk.
Ik hoef pas weer over 2 weken terug, ik ben dan 38 weken, en blijf hopen dat ze nu goed blijft liggen...
Ik hoop dat jullie kleine ook nog gaat draaien en dat je lekker thuis mag bevallen...

groetjes Carola

heyhey

hier werd gezegd: we doen het met 36 weken want vanaf 37 weken kan je bevallen. en als je weeen opeens beginnen en je kleintje ligt nog in een stuit, zijn er maar 2 manieren: of een keizersnede, of een stuitgeboorte (als dat mogenlijk is, ligt eraan welke stuit)
aangezien ik heel graag gewoon natuurlijk wil bevallen, heb ik dus de keuze gemaakt om haar te laten draaien.

ik heb t zelfde als jij
moet me ook overal op voorbereiden.
hield ook in mn achterhoofd: misschien krijg ik een keizersnede. misschien moet ik een dag in het ziekenhuis blijven enz.
zo niet, dan valt het alleen maar mee.
maar als ik me niet voorbereid en het gebeurd, dan is dat een klap wat ik moeilijk kan accepteren en verwerken.

nou, k hoop (nogmaals) dat ze snel gaat draaien en dat ze je niet meer laat schrikken nu :D

k hoor t wel van je.

liefs, do

Voelde jullie het eigenlijk dat je beebje in een stuit lag?
Ik ben nu ontzettend aan het twijfelen namelijk, de hele avond voel ik dat er tegen mn blaas aan 'getrapt' word. Ik krijg telkens pijnscheuten onderin alsof er echt iets in zit te porren. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...

gr Carola

hoi carola,
ja zo voelt het bij mij ook,maar ook op de uitgang zeg maar.
maar toen ze nog met haar hoofd naar beneden lag waren die voeten ook beneden ze lag toen opgevouwen.dus ik was verbaasd toen ze zij een stuit.
hoever ben je dan???
wanneer moet je weer naar de verloskundige??
was het nog niet ingedaald bij jouw??
gr marjan

hoi marjan,
Ik ben nu 36 weken en het beebje was nog niet ingedaald. Ik loop vanaf het begin van mijn zwangerschap bij de gyn, maar deze is nu voor 2 weken op vakantie dus kan pas de 14e juni weer terug, dus moet nog ff wachten hoe ze nu weer ligt...

hoi,
dan ben je 38 weken.als het dan niet goed ligt heb je kans dat ze het ook gaan draaien.
ik moet 10 juni weer terug naar de verloskundige.
lijkt nu wel of ze met haar hoofd van boven eruit komt.als ze begint te trappen.
mee zoontje was toen al diep ingedaald,kreeg toen meer lucht en me maag voelde toen ook heel stuk prettiger.dan maag even doorslikken met maag tabletten.
gr marjan

Terug
Bovenaan