nog steeds stuitligging...

Hoi Evillynne,

Fijn dat de kleine gedraaid is hoor!! Gelukkig maar!!

Hier ook rare pijnen sinds vanmiddag. Rare steken en ook bij mij is de kleine erg druk! Dus wie weet!!

Ik woon trouwens in Arnhem (Zuid) dus niet zo ver van jou vandaan!!
Wij bevallen in het Rijnstate.

Succes verder!!

Groetjes,
Rosanne

fijn dat je baby zelf gedraaid is! toch prettiger.
ik moet nog 6 weken en ons meisje ligt ook nog in stuit. maar ze willen pas kijken of ze gaan draaien bij week 37. dus nu maar duimen dat ze het zelf doet en ik lig elke dag 10 minuten met stapels kussen onder mijn billen, gelezen dat de kans op draaien dan bevorderd word, of het echt zo is weet ik niet, maar liever alles proberen.

hoi meid

ik weet hoe je je voelt
maar volgens mij heb je tegenwoordig de keuze uit draaien,stuitbevalling of ks.
het is nog altijd jouw lichaam en jouw kind en je moet dat ook onthouden.
ik heb nu al veelpijn aan mijn ribben dus zie echt van draaien af.
probeer toch lekker te ontspannen meid en probeer het positief in te zien.
kop op en ik denk aan je

xxx sandra.

Volgens mij ligt zoonlief nog steeds met zijn koppie weer naar beneden.. als ik voel heb ik volgens mij iedere keer zijn kont te pakken (die hij dan lekker de andere kant op draait..) en als ik ook maar iets voorover gebogen zit voel ik een voetje tussen mijn ribben geklemd..
Maar het is wel prettig om te horen dat ik misschien dan toch iets van een keuze heb zelf, mbt draaien, stuitbevalling of keizersnede. Het zal allemaal niet prettig zijn, maar volgens mij kleven er voor het kindje de minste kansen op complicaties aan bij een keizersnee, dus dan zou ik toch daarvoor kiezen..
Maar goed, voorlopig ligt hij nog even goed zo, en nou maar hopen dat dat ook zo blijft..

Nou die van mij ligt nog echt wel in een stuit. Zelfs half overdwars. Dit kan ik prima voelen als ik een harde buik krijg....

Vandaag over een week weer naar de VK. Eens kijken wat er dan verder gaat gebeuren.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan