A
Anoniem
Guest
begin het nu ook aardig zat te worden!!! ben ook al 5dgn over tijd, net als rimke, en snap haar helemaal!!!
ga nu ook geiriteerd raken, en steeds sneller huilen, we zijn dus gewoon op!!!
wordt ook helemaal knetter van iedereen die wat te zeggen hebt zoals, is het er nu nog niet??? (andt; ja hoor ligt thuis lekker in de wieg, ben ff aan het shoppen!)
of goh, zal wel een heel zwaar kind worden,nu het zo lang duurt!
of, je buik is wel al heel erg gezakt he! je zal het wel zwaar heben!
of , meisje loop je nu nog, arm kind...
en dan de mensen die denken dat je het leuk vind dat de 2a3 x per dag bellen of je al wat voelt, of op je mobiel gaan bellen, als je niet oppakt omdat je lekker uitslaapt, of bij de bakker staat.(ja, de boodschappen moeten toch echt gedaan worden.)
of die zich afvragen of je nog achter het stuur durft te zitten, ja kan toch niet weken op de bank gaan hangen!!!
tja, zelf denk ik dat de mensen om je heen een groot aandeel hebben in het feit dat we zo gefrustreerd raken, want we zijn het toch echt wel zat,!!!
zo moest ff zeuren hoor!!!
ga er maar van uit dat het pas met 14dgn te laat komt, dan valt het in ieder geval mee!!!
mijn 1e was zelf 18 dgn te laat!!!
dus voor mijn medelotgenoten, meiden succes, het komt echt!!!!
ga nu ook geiriteerd raken, en steeds sneller huilen, we zijn dus gewoon op!!!
wordt ook helemaal knetter van iedereen die wat te zeggen hebt zoals, is het er nu nog niet??? (andt; ja hoor ligt thuis lekker in de wieg, ben ff aan het shoppen!)
of goh, zal wel een heel zwaar kind worden,nu het zo lang duurt!
of, je buik is wel al heel erg gezakt he! je zal het wel zwaar heben!
of , meisje loop je nu nog, arm kind...
en dan de mensen die denken dat je het leuk vind dat de 2a3 x per dag bellen of je al wat voelt, of op je mobiel gaan bellen, als je niet oppakt omdat je lekker uitslaapt, of bij de bakker staat.(ja, de boodschappen moeten toch echt gedaan worden.)
of die zich afvragen of je nog achter het stuur durft te zitten, ja kan toch niet weken op de bank gaan hangen!!!
tja, zelf denk ik dat de mensen om je heen een groot aandeel hebben in het feit dat we zo gefrustreerd raken, want we zijn het toch echt wel zat,!!!
zo moest ff zeuren hoor!!!
ga er maar van uit dat het pas met 14dgn te laat komt, dan valt het in ieder geval mee!!!
mijn 1e was zelf 18 dgn te laat!!!
dus voor mijn medelotgenoten, meiden succes, het komt echt!!!!