nog steeds wachten!!!

A

Anoniem

Guest
begin het nu ook aardig zat te worden!!! ben ook al 5dgn over tijd, net als rimke, en snap haar helemaal!!!
ga nu ook geiriteerd raken, en steeds sneller huilen, we zijn dus gewoon op!!!
wordt ook helemaal knetter van iedereen die wat te zeggen hebt zoals, is het er nu nog niet??? (andt; ja hoor ligt thuis lekker in de wieg, ben ff aan het shoppen!)
of goh, zal wel een heel zwaar kind worden,nu het zo lang duurt!
of, je buik is wel al heel erg gezakt he! je zal het wel zwaar heben!
of , meisje loop je nu nog, arm kind...
en dan de mensen die denken dat je het leuk vind dat de 2a3 x per dag bellen of je al wat voelt, of op je mobiel gaan bellen, als je niet oppakt omdat je lekker uitslaapt, of bij de bakker staat.(ja, de boodschappen moeten toch echt gedaan worden.)
of die zich afvragen of je nog achter het stuur durft te zitten, ja kan toch niet weken op de bank gaan hangen!!!
tja, zelf denk ik dat de mensen om je heen een groot aandeel hebben in het feit dat we zo gefrustreerd raken, want we zijn het toch echt wel zat,!!!

zo moest ff zeuren hoor!!!

ga er maar van uit dat het pas met 14dgn te laat komt, dan valt het in ieder geval mee!!!
mijn 1e was zelf 18 dgn te laat!!!
dus voor mijn medelotgenoten, meiden succes, het komt echt!!!!

Haha, jij hebt exact omschreven hoe mijn dagelijks leventje er momenteel ook uitziet, wat herkenbaar zeg! Ik ben morgen 41 weken en wordt er onderhand ook knetterdebiel van! Ik weet dat ik binnen een week of anderhalf een klein baby'tje heb, maar ik kan me er gewoon nog niets bij voorstellen. Elke avond denk ik weer, zou het dan vannacht?? Maar neejj, het wordt gewoon weer ochtend zonder dat ik bevallen ben.
En bij jouw vorige 18 dagen overtijd? Echt NIET normaal gewoon!!! Dat kunnen ze toch niet maken?? Mijn vorige bevallingen waren beide 5 dagen te vroeg, dus ik begrijp hier helemaal niets van.
Tja, de natuur zit maar raar in elkaar, maar goed, hoe dan ook, we moeten volhouden, er zit niks anders op. Heel veel succes en sterkte, binnenkort is het zover.....
Groetjes Marjen (mv Daan en Joost)

ook ik ben morgen 41 weken en wacht nog steeds denk bijna elke dag van nou zal het gebeuren maar nee het houd gewoon weer op het is nu ongeveer al twee weken aan het rommelen maar we wachten vrolijk verder af. als het er maandag nog niet is dan moet ik weer naar de verloskundige en gaat ze kijken of ze een handje kan helpen is dat bij jullie ook al gebeurd?
 groetjes

Hoi Ukkepuk,
Ja ik bij mij is dat al gebeurd, maar zonder resultaat, en morgen heb ik een afspraak bij de gyn. Die gaat morgen bekijken hoe het met de baby gaat en dan bespreken we of ik evt. ingeleid word.
Erg he dat wachten! Heel veel succes!
Groetjes Marjen

Weet je wat ik ook vet frustrerend vind? Dat alles maar "op orde" houden. Al weken geleden was ik er helemaal klaar voor; kamertje op orde en schoon, huis helemaal aan kant, allerlei dingen voldoende op voorraad (eten, drinken, luiers voor m'n dochter, toiletpapier, kattenvoer, etc) en ga zo maar door.
En nu blijf je dus dagelijks bezig om alles maar zo te houden; nog maar een wasje draaien, zodat de wasmand niet te vol is. Weer boodschappen doen om die voorraad aan te vullen (want die voorraden van 3 a 4 weken geleden zijn al weer flink ingedund!). Continu alles spik en span houden, want ja, 't is ook zo lullig als die kraamverzorgster tegen een aanrecht aanloopt wat ik net eventjes niet een keer leeggeruimd en opgepoetst heb, enz.

Bij al die dingen denk ik nu; hoe vaak moet ik het nog doen voordat die baby eindelijk komt? Blah!!!!

Nou ja, 'k geloof niet dat er vannacht een baby komt (zo voelt het niet), dus morgen maar weer stofzuigen, een wasje draaien, de babykamer nog eens afstoffen.... Zucht...

Jacoline (40+3)
PS; lekker, ff klagen!

inderdaad, we blijven poetsen, om gek van te worden...
sta ook elke avond mijn vloer te dweilen, want inderdaad je kan het niet maken om dat voor een kraamverzorster te laten liggen!

zelf ben ik trouwens nog niet geholpen met strippen ofzo,
bij ons doen ze dat nooit bij een 1e baby, haalt niet aan zeggen ze.
en bij een 2e baby doen ze dat pas vanaf 41 volle weken.
weet trouwens niet of ik dat wil hoor, haalt vaak niets aan, stuur me dan maar gewoon door voor een inleiding, weet ik wat me tenminste te wachten staat!!!  (doen ze natuurlijk niet zomaar) maar dat onnodige gedoe, daar heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin meer in nu...

Tja, ook ik was er nog steeds...........
En idd, zo irritant dat op orde houden van dat huis...............ben continu aan het stofzuigen en wassen aan het draaien, de plee aan het poetsen en dat nog meer..........
Gek wordt je ervan.
Ik heb gisteren een nachtje in het ziekenhuis geslapen, en nu dus nog steeds in volle afwachting.
Vanmiddag een afspraak bij de homeopaat en acupunctuur, die gaan kijken of ze wat op gang willen brengen want ik wil eigenlijk wel heel graag thuis bevallen ipv in het ziekenhuis...........
We wachten maar weer af.................................

Liefs Rimke
40+5 weken

ja vandaag dan 41 weken en nee nog geen kindje het lijkt nu al wel eigenwijs, en net wat jullie allemaal schrijven je wilt alles zo netjes houden. en wat ik nu ook krijg is ik weet gewoon niet meer wat ik de hele dag moet doen dingen die ik wilde doen heb ik gedaan volgens mij gaat het vervelen nu beginnen. Wie heeft er hier ervaring met strippen doet het pijn?

groetjes

Terug
Bovenaan