nog steeds wachten!!!

Hoi ukkepuk,

Ik ben nu 2 keer gestript en het is wel wat gevoelig, maar niet pijnlijk vond ik.
Het is het gevoel alsof je ongesteld gaat worden, maar dat is ook wel logisch want ze manipuleren je baarmoeder natuurlijk stevig.
Ik ben dus twee keer gestript, 1 keer in week 40 (was 39+5) en een keer afgelopen week (met 40+2), en bij mij heeft het dus niet geholpen.
Staat ook wel in de literatuur beschreven dat het in week 41/42 meer resultaat geeft.
Staat er voor jou al een afspraak gepland om te strippen??
Succes er mee hoor, en probeer gewoon te ontspannen, komt allemaal goed.

Liefs Rimke

hey rimke

als de kleine er maandag nog niet is moet ik weer op controle bij de verloskundige en als ik het goed begreep wilde ze dan een handje helpen en werkt het niet dan moet ik na de gyn om te kijken of er nog voldoende vruchtwater en zo is en het kan zijn dat die nog helpt en blijf dan nog tot volgende week donderdag bij de verloskundige en daarna ziekenhuis.

groetjes

Hey meiden,

Ik wil jullie veel sterkte wensen. Ik zou ook knettergek worden van alle "goed bedoelde" opmerkingen, telfoontjes enz. enz. Ik hoop van harte dat jullie kindjes nu ook snel zullen worden geboren!

Groetjes,
Susan

Hé, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ben nu 41 weken en 3 dagen. Mijn dochter kwam ook met 41 weken en 4 dagen, dus rekende er al een beetje op dat deze ook wat later zou komen. Maar goed, de 2e schijnt ook 'altijd' eerder te komen zeggen ze... Oh ja, mijn dochter werd geboren nadat ik overdag 1,5 liter bitter lemon had gedronken. Misschien nog voor iemand een tip (of het was misschien toeval, geen idee)? Denk dat ik dat dit weekend weer probeer, anders word ik maandag gestript. En als het er woensdag nog niet is (ben dan 42 weken) dan moet ik naar het ziekenhuis voor controle. Daar heb ik al helemaal geen zin in, zucht.  
Gelukkig valt niemand me lastig met vragen over of het er al is (ja, de bakker enzo, maar verder niet). Nu heb ik dan ook  een website waar ik subtiel de boodschap op heb gezet dat mensen me niet met die  vraag moeten gaan bellen, maar dat ze het vanzelf op de site kunnen lezen straks. Dit nav iemand die de  hele zwangerschap nergens naar heeft geïnformeerd en dan ineens belt om te vragen of 'er al wat geboren is'. Het valt me op dat dit bijna altijd mannen zijn met deze stomme opmerkingen/vragen....
Oh, en dat schoonmaken enzo doe ik al lang niet meer zo regelmatig. Ik ben niet zo kritisch  in het huishouden  en daarbij krijg ik last van mijn buik als ik veel voorover buig enzo. En dat vind ik het niet waard. Van mij hoeft die kraamverzorgster het ook niet per sé te doen, mijn man is er ook nog!

Succes met de laatste loodjes iedereen! Masha

hallo

ook hier nog steeds helemaal niks ik ben gelukkig de zwangerschap nog niet zat maar begin nu wel heel moe te worden omdat het telkens lijkt dat het begint en dan houdt het gewoon weer op. vandaag ook niet helemaal mijn dag voel me niet lekker en ja dan denk je weer van ooo zou het dan mischien maar ga er maar vanuit van niet.

groetjes

Terug
Bovenaan