Nog steeds zo moe??

A

Anoniem

Guest
Zijn er nog meer mama's die nog steeds zo moe zijn??
Na de vevalling viel het bij mij allemaal wel mee, de ochtend na de bevalling (ben snachts bevallen) zat ik ook gewoon weer beneden op de bank. Ik voelde me (dacht ik op dat moment, nu weet ik dat het niet zo is want alles is in een roes aan me voorbij gegaan) super fit, had alleen last van de hechtingen maar was echt niet moe!
Maar nu, sins een maand of 2 ben ik helemaal kapot! ben nog nooit zo moe geweest...pfff....
Ben gewoon al moe als ik opsta, en als ik in bed zou gaan liggen zou ik slapen! Op welk moment van de dag dan ook!
Nu vraag ik me dus af of dit erbij hoort (Komt nu pas alle moeheid naar boven, komt het omdat ik weer aan het werk ben) of zou er toch iets anders zijn??
ik ben niet iemand die snel naar een huisarts gaat, dus wilde eerst hier eens even informeren of jullie hier ook zo'n last van hebben? Misschien hoort het er wel gewoon bij...??

Hoi hoi,

Ik herken dit zeker maar twijfelde ook al of dit nog bij t ontzwangeren hoort.
maar overdag kunnen slapen lijkt me niet echt de bedoeling meid.mischien is je ijzergehalte wel laag?

En mischien is het inderdaad het wennen van mama zijn en werken.

maar bloed prikken kan geen kwaad,of op tijd naar bed ipv op het forum zitten,haha

groetjes ramona

Ik heb de hele tijd veel energie gehad tot vorige week toe.
Beetje ingestort,kort lontje etc.
Misschien het weer????
Als het aanhoud ga ik even langs de ha om bloed te prikken.
Zou ik in jou geval ook even doen,dat kan nooit geen kwaad.
Ben je meteen ook wat geruster.
Tja en op tijd naar bed!!
Om 21:30 computter uit en naar bed!
Ojee dan ben ik ook weer 10 minuten overtijd!!
Succes!!

Groetjes Mikkie.

Hahaha, tja, niet zo lang meer op het forum zitten zou inderdaad ook kunnen helpen
Nee hoor, meestal lig ik echt wel optijd (voor mijn doen!) in bed! Voor de bevalling/zwangerschap ging ik altijd rond 23.30 uur naar bed en moest ik om 7 uur opstaan. Nu ga ik meestal rond22.30 naar bed en moet om 6.15 opstaan als ik moet werken.
Maar dat is het gekke, als ik niet hoef te werken ga ik rond 23.00 uur naar bed, en sta om 8.00 uur op voor de eerste fles (dat zijn toch 9 uur slaap! Val echt meteen in slaap als ik in bed ga liggen) maar ben dan even moe als op de dagen dat ik werk als ik op moet staan.

Ja, eens bloed prikken ben ik al een aantal weken van plan, komt er alleen niet van!(denk altijd met alles: ach, zal wel over gaan...)

Hoi 4 december,
Ik herken het wel hoor, ben ook ontzettend moe....Ik zou inderdaad even langs je HA gaan, dan weet je waarschijnlijk ook of het wel of niet iets lichamelijks is toch?
Maar, je leven is nu natuurlijk ook wel erg verandererd; Je hebt een kindje waar je goed voor wilt zorgen, je huis moet netjes zijn, je werk, je man/vriend wil zo nu en dan natuurlijk ook wat aandacht.
We verlangen best veel van onzelf......
Maar wel is het ontzettend lastig dat moe zijn....je wilt van alles maar eigenlijk ben je te moe.

ik herken het ook heel erg als ik het bed zie slaap ik al (hihi)
heb nergens energie voor maar mijn bloed was goed
de huisarts zei dat het komt door de veranderin in ons leven
je bent niet meer 5 dagen aan het werk maar 7 dagen eerder kon ik in het weekend nogeven bijtanken door lekker uit te slapen maar nu  begint je wekkertje wel te huilen in de andere slaapkamer
we hadden zaterdag de hele dag een bruiloft van vrienden en we lagen om 2.30 in bed maar Ruben was er weer om 7.00 dus dan heb je weinig slaap nu gaat hij nog terug naar bed en heb ik geslapen tot 11.30 maar ik ben nog steeds moe
groetjes ineke

Hoi,

Bleeeeeehhhhhhh! Zo, dat is er uit! Gister naar een concert geweest en ik lag om half 2 in bed. Natuurlijk gaat om half 7 de wekker en begint het hele circus weer.

We hadden dit weekend 'ook al wat' en ik trek dat dus echt niet, twee latertjes in één week. Ik baal hier als een stekker van, want behalve genieten van mijn meisje, mijn man en mijn huisje wil ik soms ook wel eens de deur uit. Maar niet als dat inhoud dat ik nu zooooo moe ben en chagrijnig.

Als alles normaal gaat, en er geen late nachten zijn of moeilijkheden met de dochter, dan red ik het net, kwa slaap en moeheid. Anders ben ik echt een hele tijd bezig met uit het dal der moeheid te klauteren. En dat lukt vandaag voor geen meter.

Groetjes, KT

Hier nog eentje die alleen maar moe, moe, moe ,moe, moe is.
Oooh...als ik me toch eens uitgerust zou voelen.
Zodra ik op bed ga liggen val ik ook meteen in slaap. (Doe ik soms ook gewoon hoor, dan ga ik s'middags met mijn zoontje mee)
Ik kan ook niks hebben, ben echt sjaggie...
Ik ben gisteren weer begonnen met floradix en ijzer.

Ik heb ook wallen van hier tot Tokyo....
Bleeeeeh....

Terug
Bovenaan