Nog steeds zo moe??

Yep, mijn tong hangt al maanden op mijn schoenen ik sleep me naar mijn vakantie toe maar dat duurt nog 2 maanden  Maaaarrrrr als het zover is dan ga ik SLAPEN, SLAPEN, SLAPEN en nog veeeeelllll meeeeeerrr SLAPEN! Ik droom er nu al van hihi.

Groetjes,

Puk

Ja, hier ook een moeder die MOE is. Getsie, het word ook niet anders/beter.
Ik hoor steeds dat het echt met ontzwangeren te maken heeft. Maar ik heb geen zin meer in ontzwangeren en wil gewoon mezelf weer terug!
Twee keer laat naar bed is echt not-done! NIET LEUK!
Ik werk onregelmatig. Werk ik avond- en slaapdiensten. Als ik ga werken, ben ik eigenlijk al moe voordat mijn dienst begint. Da's  niet handig  he.
Daarbij komt  dat Daan de laatste week erg onrustig is in zijn slaap (vaker wakker en huilen)  dus ik slaap zo ie zo niet goed momenteel. BLEH...
Wallen? ik zie ze al niet  meer, maar hoor wel van anderen dat ik ze heb. Verbaasd me niks...

gr Anita (ga nu weer een  slaapdienst in...15.30u tot morgen 10.30u. lange dienst!)  

hoi hoi
ik ben ook zoooo moe, en zie overal tegen op en heb nergens zin in en alles is teveel werk.... ik werd ook steeds maar dikker ondanks gezond eten en niet meer snoepen. ik vergeet alles en kan me slecht concentreren. ik heb fibromyalgie dus ik had al wel klachten maar nu is het wel heel erg. Ik was vorige maand voor controle bij de reumatoloog. blijkt deze week  uit mijn bloedonderzoek dat ik het aan mijn schildklier heb. die werkt te langzaam. schijnt vaker voor te komen na zwangerschap.
misschien een tip om te testen als je al deze verschijnselen hebt en meer?
groetjes en succes en veel nachtrust,
Belinda

Oke, ben dus niet de enige! Hahaha!
Denk dat ik volgende week toch eens naar de huisarts ga, want dit is niet vol te houden. Word er ook zo chagarijnig van!!! Kan niks hebben, irriteer me op alles!
Toch maar eens bloed laten prikken voor de zekerheid!

(ben trouwens niet dikker geworden, maar kan me inderdaad niet concentreren (zit heel vaak te "dromen, ben "afwezig") en mijn geheugen laat me ook nog steeds in de steek...
Heb het gevoel dat het in mijn hoofd heel vol zit met alles wat ik moet en wil maar er komt niks van...

Terug
Bovenaan