nog steeds???

de vraag die me de afgelopen week al een aantal keer gevraagd is...

geef je nou nog steeds borstvoeding?

en dan met een hele verbaasde blik in de ogen van de mensen die het vragen.
mijn antwoord: JA! en ik hoop het nog heel lang te kunnen geven!

zucht.. sommige mensen!
alsof bv alleen voor de kraamtijd is!

Haha... tsja sommige mensen....

Ik heb die vraag eigenlijk nog niet gehad, maar wel mijn schoonmoeder die vind dat de kleine meid maar weer eens op haar eigen kamertje moet slapen en mijn vader die zich afvraagt wanneer kleine meid niet meer ingebakerd wordt...

Ik trek me er niet zoveel van aan en wat de bv betreft: gewoon lekker blijven geven zolang je je er zelf goed bij votl toch?
Ik hoop het zolang mogelijk te geven maar heb wel de grens van 9 maanden/ jaar in mijn hoofd en jij?

Liefs Sabina

Jeetje, je zou toch dneken dat BV tegenwoordig wel een beetje gangbaardre is geworden....
Ik heb die vraag nog niet gehad.
-Ik heb mijn zoontje 9 maanden gevoed. Ik zie het wel hoelang ik nu voed. In ieder geval max totdat ze gaat lopen!

Hier nog zo een!
Mijn dochter heeft 11 maanden bv gehad en toen was het van de een op de andere dag klaar.
Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en hij krijgt nog 5x bv per dag. Ik hoop het nu ook zo lang mogelijk vol te houden!

Groetjes,
Els

Rare vraag. Natuurlijk geef je nog gewoon borstvoeding. Zo oud is Sven toch nog niet? Mensen moeten zich lekker met hun eigen melk bemoeien.

Ik heb zelf de grens gezet bij tandjes

De tepels zijn in elk geval een stuk minder gevoelig. Laatst hapte Cas er net naast. Ik vloog zowat tegen het plafond van pijn. Terwijl het happen in de tepel zelf helemaal niet meer pijn doet. Dus misschien valt het inderdaad wel mee met die tandjes.

Weet je wat ik belachelijk vind? dat je (bijna) nergens borstvoeding mag geven... We waren een keer in een hotel waar ze zelfs een bordje hadden hangen bij het restaurant, een tekening van een voedende vrouw met een grote rode streep erdoor. Ik geef geen borstvoeding maar zelfs ik was in shock... alsof het iets heel ergs is. Wat voor last kun je ervan hebben? Je ziet toch niks? Ok, als je het zelf niet prettig vind om het in het openbaar te doen is het een  ander verhaal...Maar ik ben eerder vertederend als ik zo'n hummeltje zie drinken bij zn mama, heerlijk toch?

Terug
Bovenaan