nog steeds???

echt waar elle?... nou ja zeg!!!

ik heb het wel van te voren gevraagd bij bv de delifrance of het een probleem was.
bij 1 broodjeszaak zorgden zelfs voor een plekje waar ik niet gestoord werd en kreeg ik er een glas water bij. "want je moet toch veel drinken als je bv geeft?"

geweldig toch!!!!

Belachelijk! Ik heb het zelf nog nergens gezien!
Ik vraag het ook niet hoor.
Ik doe het gewoon. Ik heb wel speciale borstvoedingskleidng. Hierdoor zie je amper of ik met Noortje aan het knuffelen ben of haar voeding geef. En het scheelt een koude rug!

Overigens hebben ze hier in De Esprit een speciale voedingskamer. Met een stoel., aankleedkussen etc! Echt super! Ook voed ik in de stad wel eens in een pashokje voor invalide. Als ik nergens wat wil dirnken, zeg maar.

Ik heb 'het' nog niet gedaan in het openbaar. Maar vind wel dat dat gewoon moet kunnen.
Toch ben ik wel heel terughoudend, omdat Cas zo onrustig kan zijn tijdens het drinken (plotseling heel hard schreeuwen ed) Maar het zal er toch wel eens van komen.

Even terug naar het topic, nog steeds, vreemde vraag..!. Ik ben voor mijn gevoel nog maar net begonnen, ha ha!
Ik hoop het ook nog een tijd vol te houden, maar ik heb geen grens in mijn hoofd. Ik zie wel. Misschien valt het kolven op het werk wel heel erg tegen, misschien zijn tandjes idd een probleem, je weet het allemaal maar nooit.

En voeden in openbaar, het is nog nooit bij me opgekomen om het te vragen, ik doe het gewoon. Mijn kind moet toch gewoon eten? Hoewel het me zelf weinig kan schelen, probeer ik het met kleding e.d. zo te doen dat je weinig ziet. Als er al iemand aanstoot aan zou nemen, dan moeten ze eerst nog het lef hebben om er iets van te zeggen, ha ha!

Terug
Bovenaan