Nog steeds...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hier nog steeds last van mijn boobies. Intussen doen ze al 5 weken onverminderd zeer. Ik wordt er gek van! Van alles al geprobeerd, van warmte compressen ( schijnt soms te helpen...) tot aan extra stevige bh's. Niets lijkt te werken.
Daarbij ook nog eens snotverkouden sinds een dag of 3. Mijn hele hoofd zit vol, loopt de hele dag maar leeg. En waar het vandaan komt? Geen idee! Hoofdpijn, niezen, hoesten, wordt er gek van.

Pffff.... Ff een flinke dipweek dus...

Als ik er 11 september maar weer bovenop ben!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Liefs Daisy

Hey daycey,

Wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt en dan ook nog eens pijnlijke boobies.... Bah bah bah

Ik heb altijd wel last van mijn borsten maar na mijn ongi verdwijnt dit weer tot aan de eisprong. Heb het de ene keer wel en de andere keer niet zoals nu nergens last van.

Hier denk ik op de wachtbank.... Ben er eigenlijk ook niet zo mee bezig omdat ik niet goed weet of mijn nod weer normaal is na de mk.

Lekker ff wat vitamientjes nemen meid dan kan je er vast weer snel tegenaan!

Ja, wordt er echt gek van!

Eerste ronde is altijd lastig om je lichaam weer te peilen, zeker als je niet weet of je eigen cyclus al op orde is.... Ik zou er ook lekker proberen er niet teveel bij stil te staan, dan kun je je ook niet gek maken. Is mijn goedbedoelde advies, maar ook ik heb dat knopje nog niet gevonden om om te zetten! Maar je begrijpt vast wat ik bedoel...
Ik hoop echt dat je snel weer hoogte krijgt van je lichaam!

X

Vervelend dat je je zo belabberd voeld..

Je moet juist koude kompressen gebruiken ipv warm..
Toen ik zo veel stuwing had paar weken voor de bevalling en tijdens de borstvoeding deed ik altijd vochtige doeken minimaal een uur in de vriezer of meerdere uren in de koelkast en dat deed ik achter me bh dat verlichte de pijn enorm misschien helpt het ook bij jou

Thanx voor de tip! Misschien dat dat werkt, want warme werken echt niet.

Ga het vanavond meteen proberen!

Ik was ook de hele tijd verkouden en sochtends helemaal!Mischien is het dan nu raak bij je!Ik ga voor je duimen!
Liefs nance (Maart mama)

Hey nance!

Wat lief dat je zo positief mee denkt! Toch weet ik zeker dat ik niet zwanger ben. Vorige week heb ik inwendige echo gehad waarop ik weer dun slijmvlies had.
Ik zal het uit moeten zingen met een flinke dosis sinaasappelen naast me, vrees ik...

Thanx voor je positiviteit!

Terug
Bovenaan