Nog steeds...

Denk dat ik eruit ben...
De eerste paar weken van de last van mijn boobies waren van vlak voor mijn ei totaan mijn nod. Daar heb ik vaker last van, alleen nu wat meer. Daarna zakte het iets, maar ben ik op cd 3 alweer met de pil begonnen. In de bijwerkingen van die pil staat dat er een kans is dat je in de eerste maanden wat last hebt van je borsten en hoofdpijn.
Dat verklaart een hoop! Hoewel de hoofdpijn gevoelsmatig meer van de verkoudheid komt.

Oorzaak gevonden, denk ik!

X

Dat kan idd de oorzaak zijn.... Je bent natuurlijk weer met de pil begonnen en door die hormonen kan je daar last van hebben. Hopelijk gaat het snel over!

Ik heb ook maanden dagelijk last van mijn borsten gehad. Opeens geen last meer van.
Raar lichaam hebben we toch he.
gr.

Ja, heel vreemd lichaam, haha! Ik had er echt niet bij stil gestaan dat dat het wel eens zou kunnen zijn... Tot ik iemand iets hoorde zeggen over hormoonwisselingen, toen ging bij mij het kwartje vallen, haha!

Nu maar hopen dat het met de menopur voorbij is!

Gekke hormonen ook altijd. Is toch flauw dat vrouwen daar zo door gedreven worden en dat het allemaal van die vervelende kwaaltjes oplevert. Wel fijn dat je de oorzaak gevonden lijkt te hebben. Hopelijk voel je je heel gauw weer beter en kun je er dadelijk vol goede moed tegenaan. Drink toch die sinaasappelsap maar en eet goed veel vitamientjes. Baat het niet...

WAt vervelend Daycey. Hopelijk gaat het nu alweer wat beter met je. liefs,

Terug
Bovenaan