Nog twee weken voor afspraak

Hi,

Mijn eerste zwangerschap/ miskraam was buitenbaarmoederlijk, dus willen ze z.s.m. weten dat de lokatie iig goed is! Daarom moet ik 2 weken na een positieve test me al melden.... Dus inderdaad medische indicatie... Nadeel is dat je zo vroeg dus vaak ook weinig ziet, helaas!

Succes allemaal! x

en ik heb gewoon geluk dat mijn zus verloskundige is...helaas woont zij niet in de buurt, dus ik moet me ook nog aanmelden bij een vk in de buurt. Ik ga bij de plaatselijke vk gewoon voor de controles en bij mijn zus kan ik voor pretecho's etc gaan... zodoende had ik bij 5 weken de eerste echo (alleen vruchtzakje te zien) en morgenavond heb ik alweer de tweede. (dan ben ik bijna 7 weken). Zaterdagavond hebben we namelijk een familiefeest en als alles ten opzichte van de vorige echo is gegroeid, dan willen we het graag vertellen! Spannend!

@Ineke!

Mijn echo was helemaal goed!!!
Er was me vertelt dat het een inwendige zou worden omdat het nog zo vroeg was, maar heb een gewone echo gehad en alles was goed te zien!

Heb zelfs het hartje zien kloppen!! Dat is zooo mooi!
Over 4 weken hebben we de volgende echo, en daarna gaan we het tegen iedereen vertellen!!

Succes met wachten op de echo!!
Liefs Jessica

Hoi, hoi,

Het is een hele normale tijd voor de eerste afspraak, ik ga 14 juni voor het eerst heen en dan ben ik 9 weken en 4 dagen. Ik weet uit ervaring; hoe later hoe meer je misschien hoort. Dan heb je tenminste een kans dat je het hartje hoort. Tja, tenzij je VK een echo-apparaat heeft, dan gaat dat verhaal niet op. Maar die heeft mijn VK niet, vandaar!

Succes met wachten, ik doe met je mee ;-)

ik kan pas op 10 juni (9+ weken) naar de verloskundige voor een eerste afspraak. Dat wachten duurt best lang, ook omdat ik graag wil weten of het wel gezond is en of alles goed gaat...
Nja geduld is een schone zaak!

liefs Angela

@jessica: gefeliciteerd meid. Wat leuk voor je!

@ vierde: dat wachten is zo vervelend hahaha. Vooral de laatste loodjes. Anderhalve week pffff hoe verzinnen ze het hahaha

knuff aan iedereen

Hoi,
ik ben woensdag 7 weken en ik ga met 8 weken (donderdag 9 juni) voor het eerst naar de vk. Erg spannend. Vooral omdat ik nergens last van heb.Hoop zo dat alles goed is!

Wat spannend allemaal. En zoals ik lees heeft een vroege echo zo zijn voor- en nadelen. Ik heb net als amanakemker ook op 9 juni de eerste echo. Vind het erg spannend hoor!

Terug
Bovenaan