nog veel aankomen de laatste paar weken?

Hoi,

Ik ben in totaal nu zo'n 13 kilo aangekomen maar waar die zitten.....ik zie ze niet hoor.
Ik ben niet dikker / voller geworden  en volgens de VK is het bij mij voornamelijk vocht en buik. Terwijl ik ook maar een beschaafd buikje heb.
De VK zei afgelopen dinsdag tegen mij dat ik na de bevalling meteen weer mijn oude figuur terug heb.

Kruimel (38 + 1)

Hoi Kruimel,

Bij is het ook vooral bij mijn buik. Het is ook wel een beetje bij mijn benen e.d. maar verder niet echt. Heb ook niet echt een hele grote buik (nu eindelijk wel iets groter dan bij de vorige 2, dat heeft heel lang geduurd voordat ie iets groter was).

Bij de eerste was ik na 3 maanden weer op mijn oude gewicht, alleen mijn bekken was iets breder geworden dus ik kon mijn oude broeken niet meer aan. Terwijl ik dus wel weer op gewicht was en mijn buik weer plat. Bij de tweede liep ik na 10 dagen alweer in mijn eigen kleren. Hoop dat ik ze deze keer ook weer snel aankan want ik ben wel weer toe aan andere kleren.

Syl

Ik ben ook een beetje blijven steken bij 12-13 kilo, ondanks dat mijn buik wel enorm gegroeid is. Bij mijn dochter was ik 12 kilo aangekomen, dus nu ongeveer hetzelfde.

Gr Christa

Terug
Bovenaan