nog wat langer wachten

MIjn gyn gaf het ADVIES om een jaar te wachten. En dan is het ook nog niet zeker dat het dan weer een keizerssnee wordt. Als het an mij ligt weer een keizerssnee hoor!
gr Petra

Hallo

Ik heb ook 3 keer een keizersnee gehad
Vallen mij alledrie wel mee
Ik hersteld na elke keizersnee weer sneller
Zoals al gezegd word moet je na een keizersnee in het ziekenhuis bevallen van de volgende
Na mijn 1 ste keizersnee was ik na 9 maanden weer zwanger

Groetjes Monique

Beste Henny,

In maart dit jaar ben ik ook met een keizersnee bevallen van mijn 3de kindje. Toen is mijn in het ziekenhuis duidelijk verteld dat ik de eerste 6 maanden echt niet zwanger mocht raken en dat het verstandig was het eerste jaar niet zwager te raken.

Ook is het niet zeker dat je bij een tweede weer een keizersnee moet maar de kans is wel groter

groet Kamile

Jarno is in februari ook geboren met b.v. een keizersnee. Bij de nacontrole werd ook mij geadviseerd om een jaar te wachten om weer zwanger te worden. Dit is ook voor het inwendige litteken veel beter. (Stond ook wel in dat artikel geloof ik)

Lien.

Ik ben eind april bevallen met een keizersnede. Mij is verteld dat ik 6 maanden niet zwanger mag worden en dat ik een volgende keer weer in het ziekenhuis moet bevallen.

groetjes,
Karin

Nou ik heb me wat dat betreft aan geen enkele van die zogenaamde regels gehouden.

Mijn eerste is geboren met een keizersnede, de twee kwam 16 maanden later ( was na ruim 6 maanden weer zwnager) via de de natuurlijke weg, maar wel na een inleiding.

Mara goed wat voor mij geldt hoeft helemaal niet voor iedereen te gelden.

Ik denk toch echt dat het afhankelijk is van hoe de wond is genezen, maar ook dat kunnen ze niet altijd vooraf zeggen. Misschien is 6 maanden er snel om weer zwnager te worden, maar 2 jaar wachten vind ikw el weer erg lang, als je graga je kindjes dichetr op elkaar wilt.

Gesprekje met de gynaecoloog?
En vraag dan niet alleen wat hij vindt, maar ook wat de gevolgen zijn als je niet luiestert.

Miep

Terug
Bovenaan