Nog wat leuks!

Lieve meiden,

Ik heb nog wat leuks! Wil het graag nog ff met jullie delen: ik heb zojuist Baby's world gebeld.... Echopraktijk bij ons op de hoek en we hebben voor 19 Juni 's avonds een afspraak voor een 2D echo en 4D cd-rom en geslachtsbepaling!!!!

Kan niet wachten! Dan weten we of het 2 jongens of 2 meisjes gaan worden. Nog iets minder dan 4 weken geduld.... hihihi!

Ohja en volgende week 31 Mei onze intake bij de gyn in ons 'nieuwe' ziekenhuis.

Fijne avond! Liefs Lynn.

Leuk! Leuk! Leuk! En heerlijk joh, dat alles goed is! Blijft spannend toch... Echt genieten van die twee wonderen in je buik! Helpt toch om alle lichamelijke lasten te verzachten ;-)

Oh wat leuk! Ik kan ook haast niet wachten.

Heb je zelf een voorgevoel: meisjes of jongetjes?
En denk je het dan voor je te kunnen houden of mag heel de wereld het dan al weten?

Hoeveel weken ben je dan op 19 juni?

Oh dat wordt aftellen geblazen Lynn!

Helemaal leuk! Goed vooruitzicht. Die weken vliegen vast voorbij met alle leuks dat jullie in het vooruitzicht hebben.
Hopelijk heb je een leuke gyn waar je bij op je gemak voelt.

Ik denk dat het jongens worden, nergens op gebaseerd maar dat is mijn gevoel. Vroeger zei ik altijd: ik wil zoooo graag een meisje en dat lijkt me ook nog steeds geweldig maar ach.....hoe cliche het ook klinkt, als ze maar gezond zijn!

We zijn er nog niet over uit of we het wel of niet vertellen. Mijn man zegt resoluut NEE en ik zou het wel heel graag aan mijn ouders willen vertellen (mijn man z'n ouders leven niet meer) dus dat zien we daarna dan maar...... Collega's en vrienden vertellen we het in ieder geval niet.

Op 19 Juni zit ik in m'n 17de week. Gaat opeens wel hard :)

Gaan jullie het vertellen als jullie het uberhaupt willen weten?

@Emilie-Ann: de lichamelijke lasten vergeet je opeens wel heel snel. Hahaha!

Liefs Lynn.

Ik heb hetzelfde gevoel als jij: een jongetje. Al heb een lichte voorkeur voor een meisje omdat ik me inderdaad altijd met een klein meisje heb gezien maar cliche of niet, gezond is het allerbelangrijkste!

Over gezond gesproken:
Ze hebben net gebeld van het ziekenhuis en er is geen verhoogde kans gebleken uit de combinatietest!

Wij willen het ook graag weten, maar ik ben bang dat ik het niet voor me kan houden. Kon het zwanger zijn al niet voor me houden en heb dat ook al bij 6 weken aan (schoon)ouders, schoonbroer, zus en opa & oma's verteld.

Spannend hoor!

Oh wat goed zeg cs1983 dat de uitslagen helemaal goed zijn! Weer een extra rust puntje.

Haha!! Hetzelfde dilemma als hier dus....nou ja, we hebben toch nog 4 weekjes om erover te praten en te denken.

Aaaaah wat leuk ik ga morgen bellen voor een afspraak! Ben ook echt benieuwd wat we allemaal krijgen! Ik heb geen idee, soms denk ik een meisje, maar elke zwangerschap is anders dus kan net zo goed weer een jongetje zijn. We zien het wel haha. Idd cliché maar gezond vind ik het belangrijkste!

Wat doen jullie als jullie kindje(s) zo zwaar gehandicapt zullen worden dat ze als een plantje moeten leven?

Tot nu toe denk ik niet dat ik het dan door laat gaan, dan breek ik de zwangerschap af, hoe zwaar ook! Heel egoïstisch misschien. Maar ik weet van mezelf dat ik daar aan onderdoor zal gaan. Misschien zeg ik dat nu ook wel, en als blijkt dat ik het dan toch niet kan!

Moeilijk!

Liefs

Terug
Bovenaan