Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sjow, daar val je even met de deur in huis. Wat een zware gedachten meid. Bij ons is alles nu goed dus we gaan ervan uit dat ze allebei gezond ter wereld komen maar toevallig had ik het er met m'n ouders vanmiddag wel even over en ik vind dat je ter aller tijden moet kijken naar de kwaliteit van leven voor een kind of kindjes, hoe moeilijk dat gevoelsmatig voor ouders ook is. Als een kindje als kasplant moet leven dan zou ik de zwangerschap beeindigen.
Wat leuk!! Heel veel plezier.
Ik denk dat we een jongetje krijgen, geen idee waarom. Vroeger wilde ik heel graag en meisje, maar jongen als eerste is wel heel stoer.
Hou je ons op de hoogte hoe het was?
Hoe gaat het met jou en de tweeling? Zakt de misselijkheid al een beetje? Ik voel me sinds vorige week wat beter en daar was ik hard aan toe. ...pffff, de crackers, bouillon en rozijnen hingen me aardig de keel uit. Echo gisteren was goed, dus we hoeven niet langer onze mond te houden, dat voelt toch ook wel een stuk beter!