Nog zo eentje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik ben hier dus ook al een weekje of twee aan het meelezen over jullie perikelen. En het is inderdaad heel herkenbaar allemaal. Ik heb 15 augustus mijn laatste pil van mijn laatste strip ingenomen, ben een paar dagen nadien nog eens 'kunstmatig' ongesteld geweest en sindsdien... ben ik al zo'n 25 keer zwanger geweest, en dan toch weer niet of misschien toch wel? Vlak na mijn NOD waren mijn man en ik voor twee weken op vakantie, dus daar hebben we dan ook serieus zitten 'klussen', zoals jullie dat hier noemen (best wel grappige term, vind ik zelf). En sinds mijn vermoedelijke eisprong heb ik dus ook zoiets als menstruatiekrampen, af en toe een vage misselijkheid. Maar de vraag is inderdaad: beeld ik het mij in of heb ik die klachten inderdaad? Only time will tell... Ik zou normaal gezien morgen mijn NOD moeten hebben. Dat is indien ik van de eerste keer een regelmatige cyclus terugheb; weer zo'n onzekerheid... Heb mij alleszins alvast voorgenomen om indien de duiveltjes niet onmiddellijk komen het nog een weekje af te wachten. Maar niemand weet beter dan de meiden hier op het forum dat dat gemakkelijker gezegd dan gedaan is.

Ben alleszins blij dat ik via dit forum gemerkt heb dat ik bijlange na niet de enige met dit probleem ben. Nog sterkte toegewenst, allemaal! Hopelijk komt 'den ooievaar' snel bij ons langs!

Vele groetjes,

Caroline

He hallo naamgenootje,
Zit ook in hetzelfde schuitje ben op 13-8 gestopt met de pil en ik ben donderdag echt ongesteld geworden i.p.v. morgen. Ben blij dat m'n cyclus aardig normaal is en we gaan op naar de 2e ronde.
Liefs Carolien

Hey Carolien,
fijn voor jou dat uw cyclus zo vlot verlopen is! Ik hoop dat ik ook niet té lang ga moeten wachten eer er hier enige regelmaat te bespeuren is...maar ja: we zullen wel zien hé (kunnen moeilijk anders, vooral ). Heb jij trouwens in je eerste ronde ook last gehad van zo'n rare gewaarwordingen in je buik?
Geniet alvast van je 2de ronde!

Groetjes,
Caroline XXX

hallo dames

ik ben rond dezelfde tijd als jullie gestopt (nl.19 aug)
mijn vermoedelijk nod is dus a.s. dinsdag (spannend)
ik ben ook erg benieuwd of ik een regelmatige cyclus heb
ik denk dat mijn ongesteldheid er wel aan zit te komen want ik heb een beetje van die ongesteldheidskrampen en heel veel zin in chocolade en chips
ik heb verder eigenlijk geen kwaaltjes gehad alleen last van gevoelige tepels, maar dat schijnt wel vaker voor te komen als je stopt met de pil
veel succes

liefs ikjes

Ik heb ook last gehad van mijn tepels, ikjes.Na mijn vermoedelijke eisprong heb ik er ook een week van afgezien! Ik verdroeg zelfs niet de wrijving van mijn T-shirt! Ik dacht toen even dat ik prijs had, tot ik besefte dat het ook gewoon aan die pil-ontwenning te wijten kon zijn. Niet te doen wat een vrouw lijden moet omdat ze na 10 jaar met de pil stopt... Ach ja, het zal er wel bijhoren, zeker. Was al opgelucht toen die pijn uiteindelijk verdween. Nu heb ik al zo'n 10 dagen buikkrampen (lijkt wel op NOD-pijn) die in vlagen komen en gaan. Ik hoop alleen dat, indien ik pas binnen een paar weken of maanden mijn NOD krijg, ik dan niet tot dan met die pijn ga zitten! Ik vrees dat ik anders na een tijd toch naar de dokter ga stappen... Nog iemand die hier   ook mee te maken heeft (gehad)?

Liefs,
Caroline

Hoi Caroline,
In de eerste ronde heb ik van alles gevoeld in m'n lichaam, vooral mijn borsten en mijn buik. Mijn tepels deden zeer. Mijn eisprong was op 2 september heb ik gevoeld en gezien. Heb nooit gedacht dat ik zwanger was tot dat ik woensdag boven de w.c. hing. Was m'n ongestedheid bleek ff daarna. Verder voelt het hartstikke goed zo zonder pil, komt er ook nooit meer in. Wij bedenken t.z.t wel wat anders.
Liefs Carolien

Caro,
ff teruggelezen en vandaag zou je je Nod hebben? is er al wat te bekennen? zo niet je zou kunnen testen morgen of overmorgen. het kan ook vandaag maar het kan ook te vroeg zijn.
Duim voor je
kus Caro

Hoi Ikjes,
Ook een herkenbaar verhaal. Dat van die chocolade, had ik ook. Probeer een paar kilo te verliezen dus snoep niet meer en eet erg gezond. Kreeg ook al optijd krampen en ongipijn. Zelfde als toen ik nog aan de pil was. Wist maandag ook dat de ongi er aan zat te komen.
Hopen dat we snel zwanger zijn.
Liefs Ronel

Terug
Bovenaan