Nog zo eentje

Hey Carolien,

het weekend is voorbij en...geen duiveltjes te bekennen tot nu toe. Heb wel nog altijd buikkrampen. Gisteren ben ik een paar keer zomaar, zonder échte reden in huilen uitgebarsten. Ik voelde mij wel compleet belachelijk.
Ondertussen zijn mijn borsten aan de zijkant ook al pijn beginnen te doen. Hopelijk is het niet allemaal ingebeeld; dat is mijn grootste vrees. Je leest zóveel over symptomen dat je lichaam je wel eens in de maling zou kunnen nemen omdat je dat zelf zo graag wílt voelen, allemaal.

Ik had mezelf voorgenomen om tot volgend weekend rustig te blijven (het kan altijd zijn dat ik een cyclus van 35 dagen heb, ik weet het nog niet daar ik net van de pil af ben). Ik vrees alleen dat ik het niet zo lang ga uithouden..... Het belooft een lange week te worden!
Jij ook bijna je NOD, trouwens?! Spannend, allemaal!

Liefs,
Caroline

Geduldige Caro,
Was al benieuwd hoe het met je zou zijn. Geweldig dat je nog niet ongi bent. Jouw kwaaltjes zouden wel eens echt kunnen zijn. Aan de andere kant na 1x zwanger is wel snel maar het kan best. Haal je een Clear Blue test 3 voor 20 euri? Heb je ook geen gezeur met streepjes zien. Geeft heel duidelijk een zwanger en niet zwanger aan.
Ik duim voor je en hoop dat je lichaam de echte signalen aangeeft.
Kus andere Caro

Ik voel me nu al een pak minder 'geduldig', hoor... ben al de hele ochtend aan het flippen. Ik vrees dat ik het niet ga uithouden deze week. Maar ik wil niet teleurgesteld worden, vooral niet omdat ik te vroeg zou testen! Ver***   toch, die onzekerheid, ik word er nog gek van. Maar ja, iedereen moet langs dit stadium passeren, zeker. Hopelijk duurt het niet te lang! Dank je voor de steun, Caro!

Liefs,
Caro XXX

He Caro,
Hoe is het vandaag met je??????????????????????? Nieuwsgierig aagje he?
Liefs Caro

Hey Caro,
fijn dat je zo met me inzit ! Nadat ik gisterenochtend om 4u 's morgens getest heb (tot daar mijn geduld dus ) en zag dat het negatief was... heb ik besloten ermee te stoppen mezelf zo gek te maken, ben ik niet op het forum gekomen en voelde ik me, buiten nog altijd redelijk beroerde buik, kiplekker en... kreeg ik 's avonds mijn maandstonden! Mijn cyclus lijkt dus in gang gekomen te zijn. Ik ben wel opgelucht dat het geen maanden geduurd heeft! Het was de eerste keer in mijn leven dat ik zo blij was de duiveltjes te zien afkomen!
Mijn goed voornemen voor de komende maanden: wat rustiger zijn en het eerder op mij laten afkomen ipv alles meteen te willen weten en voorzien. Volgens mij is dat toch wel gezonder. Dat houdt ook in dat ik véééél minder op het forum ga langskomen; ik heb gemerkt dat dat toch niet zo bevorderlijk is voor mijn zenuwen...

Zal zeker af en toe nog iets laten weten!!! Hop naar de 'volgende ronde'!

Dikke kus,
Caro

Terug
Bovenaan