nog zwanger?

Hoi allemaal,

Ik ben (of was) ruim 5 weken zwanger.
Vrijdagochtend een klein streepje bloed (donkerbruin) in mijn inlegkruisje en een heel klein beetje aan het toiletpapier dat een beetje leek op bruin spinrag.
Het was maar heel weinig, maar ik ben er toch niet echt gerust op.
Nu heb ik er een zware verkoudheid bovenop en voel ik ook niet meer zo goed welke klachten van de verkoudheid zijn of dat het buikkrampen zijn.
Het is meer een wat zeurend gevoel. Ik was ook erg verstopt.
Ik ben er niet gerust op. Weet iemand of ze het ook eventueel al eerder dan het gewone moment kunnen checken en bij wie ik dan moet zijn?
Bij mijn huisarts of bij een verloskundige?
Ik wil graag weten of ik nu nog zwanger ben of niet.
Ik durf nu niet echt blij te zijn.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

groetjes Mariëlle

He marielle

wat vervelend meid! Het komt wel vaker voor bij vrouwen die net zwanger zijn dat ze nog een beetje oud bloed verliezen, en dat is donkerbruin net zoals bij jou. Ik ben geen verloskundige (wel kraamverzorgster hihi) maar zou me echt druk gaan maken als je veel helder rood bloed verliest.
Ik wil je ook geen valse hoop geven maar hoop dat je door dit feit een beetje blijer kunt zijn.. en iets meer gerust gesteld. En ik zou sowiezo maandagochtend even de verloskundige bellen om het te laten checken maar denk dat het reuze meevalt. Laat je nog even wat weten meid??

xxx

He Mariëlle,

Snap goed dat je ongerust bent, maar wat oud bloed is heel normaal hoor! Tis idd anders als je helder rood bloed verliest.
Kan beetje verwarrend zijn, buikkrampen kunnen ook weer zijn van je darmen, tenminste had ik...

Ik had een dubbele zwangerschapstest en toen ik het niet vertrouwde heb ik gewoon nog een test gedaan.....

Succes en beterschap!
Rieke

Ha marielle,
zoals de andere al zeggen lijkt het me ook dat het oud bloed is omdat het donkerbruin is. Zou het toch een miskraam zijn, dan heb je volgens mij z'on erge buikkrampen dat je het wel herkent dat het niet in orde is, en dat zeurende gevoel in je onderbuik dat heb ik ook gehad en alles is in orde bij mij. Volgens mij komt het wel vaker voor dat je in het begin een klein beetje bloed verlies op de tijdens dat je eigelijk ongesteld had moeten zijn als je niet zwanger zou zijn.
succes ermee en ik hoop dat je een beetje gerust gesteld bent.
xx

Hoi,

ik heb rond de 5 weken ook oud bloed verloren. Dit was waarschijnlijk wat innestelingsbloed, want ik heb vrijdag een mooi klein kindje gezien met kloppend hartje op de echo. Dus geen zorgen maken. De krampen kunnen horen bij slechte stoelgang. Je moet rekening houden dat je darmen een andere plek moeten krijgen, want je baarmoeder gaat groeien. Dus geen zorgen en lekker genieten.
Zolang het geen helder rood bloed is....geen zorgen maken!!!

Liefs Jacquelien

Als je echt onzeker bent, kun je om een echo vragen of alles goed is. Maar ik denk dat je je niet ongerust hoeft te maken, dit komt bij veel zwangere vrouwen voor in het begin, zolang het geen helderrood bloed is, en niet doorzet is er waarschijnlijk niks aan de hand.

groetjes daisy
11w+3d

Ik heb oud bloed verloren rond de periode dat ik ongesteld moest worden. Ik dacht dus ook dat ik niet zwanger was! Oude bloed kan later ook nog komen en is volgens mij niet erg! Succes!

Terug
Bovenaan