nog zwanger?

hoi marielle,
ik hoop dat je al wat meer zekerheid hebt?
iedere zwangerschap is anders maar ik heb ook 'oud bloed' gehad...ik was al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden en had cyclussen van 30,34,38 en zelfs 41 dagen....deze maand kreeg ik op dag 29 ineens bruin bloed, ik dacht dus dat ik weer ongesteld zou worden...maar het bleef maar bruinig,een dag of 4...dus ik wist niet of ik dat nu als menstruatie moest tellen...ik voelde me 2 weken later toch erg onzeker en chagerijnig...dus toch maar getest en ja hoor, ZWANGER!

dus ook bloed lijkt me niet ernstig....bij mij is het waarschijnlijk een innestelingsbloeding geweest.
zolang het maar niet helder rood en veel bloed is hoef je je volgens mij niet druk te maken hoor.

Hoi Marielle,

Heb je al wat zekerheid? Toen ik dacht een bloeding te hebben gehad, kon ik dezelfde dag nog terecht bij mijn huisarts die een inwendig onderzoek heeft gedaan en me gerust heeft gesteld. Ik was op dat moment pas 6 weken. Ze kon het o.a. zien aan de slijmprop in de baarmoeder die nog nietjes op zn plek zat. Inmiddels heeft een inwendige echo vorige week bewezen dat alles goed is!

Hoi Marielle,

Heb je al wat zekerheid? Toen ik dacht een bloeding te hebben gehad, kon ik dezelfde dag nog terecht bij mijn huisarts die een inwendig onderzoek heeft gedaan en me gerust heeft gesteld. Ik was op dat moment pas 6 weken. Ze kon het o.a. zien aan de slijmprop in de baarmoeder die nog nietjes op zn plek zat. Inmiddels heeft een inwendige echo vorige week bewezen dat alles goed is!

Hoi allemaal,

Nee, veel zekerheid heb ik nog niet.
Ik heb een intake bij de verloskundige gehad die me wel redelijk gerustgesteld heeft.
Nu dus nog een week of 4 volhouden tot de eerste echo. Ik heb ook een griepje nu, dus ik durf niet goed te zeggen waar ik me misselijk en duizelig van voel.

Hoi allemaal,

Ik heb een intake bij de verloskundige gehad die me wel redelijk gerustgesteld heeft.
Nu dus nog een week of 4 volhouden tot de eerste echo. Ik heb ook een griepje nu, dus ik durf niet goed te zeggen waar ik me misselijk en duizelig van voel.

Hoi allemaal,

Terug
Bovenaan