nogsteeds niet ongesteld!!!

Hallo dames,

mijn dochter is nu 14 maanden en ik ben nogsteeds niet ongesteld? Ik heb tot 1 jaar borstvoeding gegeven, maar de laatste maanden alleen s'avonds en s'ochtends. Had ik niet allang ongesteld moeten worden? Heeft iemand hier wel eens van gehoord en moet ik mij zorgen maken? We willen zo graag nog een tweede kindje.

Groet,

susan

mmmmmmmmmm, misschien een testje doen? En anders komt het vast wel weer op gang. Als je je echt zorgen maakt, zou ik even mijn huisarts bellen als ik jou was.

Groetjes
Susan

Hmmm misschien is het in plaats van "nog steeds niet" meer een kwestie van "alweer niet" ?
Wie weet kan je beter even een zwangerschaps testje in huis halen.

Ajuus, ilja

ook pas een paar maanden na stoppen bv weer ongesteld geworden. En dan is ongesteld een groot woord. Beetje gepruttel. Nu 6 maanden later pas weer een beetje op gang (al paar weken achter elkaar, joepie!!)
Liefs Nelleke

Hmmm....vind ik toch een beetje vreemd hoor.   Borstvoeding kan wel van invloed zijn op je menstruatie, maar het lijkt me dat het toch ook wel weer terug moet komen.
Ik heb 8 maanden bv gegeven, maar was ongeveer  3 maanden na de bevalling alweer ongesteld. En dat met een half eierstokje en 1 eileider (de rest is operatief verwijderd)! Ik was in ieder geval blij dat alles nog werkte. En nu, bijna een jaar later, baal ik alweer hevig van die ongesteldheid, hihihi!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi,

Ik heb tot ruim 9 maanden bv gegeven, toen volledig gestopt. De laatste maanden gaf ik ook alleen 's ochtends, 's avonds en af en toe 's nachts nog bv. Toch werd ik niet ongesteld, dat kwam pas 1 maand nadat ik volledig gestopt was. En toen kwam het ook voor 9 maanden tegelijk ;(
De maand daarna was ik weer zwanger, dus ik weet niet of het daarna ook weer precies op tijd zou zijn gekomen, of dat het toeval was. Ik heb namlijk van mezelf niet echt een regelmatige cyclus.
Ik ken vrouwen bij wie de menstruatie meteen helemaal regelmatig terugkwam, zelfs met volledige borstvoeding, en soms blijft het gewoon lang weg.
Ik weet wel dat als je het heel lang vindt duren.... (ik weet uit ervaring dat je op een gegeven moment toch gaat denken: Waar blijft het nou?....) je bij de dokter pilletjes kunt krijgen die je cyclus weer op gang helpen. Maar weet er niet het fijne van, moet je misschien even navragen dan.
Succes!

Groetjes, Noortje

Terug
Bovenaan