nogsteeds niet ongesteld!!!

Hallo

Ik lees vaak mee op het forum, maar reageer bijna nooit, dom he?

Maar nu kan ik het niet laten.

Ik heb nu een zoon van ruim 14 maanden en ik heb bijna 8 maanden volledige BV gegeven. Daarna was het ook van de een op de andere dag over. Ook ik ben nog niet ongesteld geweest.  Wel voel ik aan mijn lichaam een soort ongesteldheid (buikpijn, rugpijn, zere borsten etc.) maar de bloeding blijft uit. Enne.... ik ben niet weer zwanger (helaas).....

Ik maak me er eigenlijk niet zo'n zorgen om..... gewoon lekker oefenen! En wie weet is het in eens raak. Maareh als je je echt zorgen maakt kun je inderdaad het best even een test doen en als die negatief is even naar de dokter.

Succes
Go

ik heb 4 maanden bv gegeven en dan niet volledig
en werd pas na 6 maanden ongesteld
ik het begin dacht ik waar blijft het toch en toen
ik eenmaal ongesteld was had ik zoiets was nog maar even
weggebleven ik heb er niets aan gemist

groetjes
Bianca mv Lorenzo

hoi susan
een half jaar na het stoppen metde bv was ik ook nog niet ongesteld
na bezoek aan gyneacoloog bleek dat ik een verkleving had in m'n baarmoeder
dat is na een ingreep gelukkig ook weer opgelost en ik wordt nu ook weer gewoon ongesteld.
groetjes ingrid

He Susan,

laat je niets aanpraten hoor, gemiddeld genomen wordt een borstvoedende vrouw pas na let op! 14 maanden weer voor het eerst ongesteld. Er zijn genoeg vrouwen die pas na 22 maanden weer ongesteld worden. Ik zelf werd na 9 maanden voor het eerst weer ongesteld. Maar dit verschilt gewoon voor elke vrouw. Op www.borstvoeding.com kun je hier best veel informatie over vinden en op www.borstvoedingsforum.nl vind je een heleboel ervaringsdeskundigen en lactatiekundigen die je antwoord kunnen geven op dit soort vragen.
Helaas is in onze cultuur de kennis op het gebied van de bv bijzonder slecht en ook in de zorgverlenende sector (de vk, ha, wvk enz) bedroevend helaas.
Ik zou me geen zorgen maken. Wel even opletten je mag dan nog wel geen cylus hebben, dat betekend niet dat je niet vruchtbaar bent. Hoe langer het duurt voordat je ongesteld wordt, hoe groter de kans dat je voorafgaand een eisprong hebt.
Je kunt natuurlijk altijd een testje ertegen aangooien voor de zekerheid, als je dat geruststelling biedt. Maar ik zou me nog geen zorgen maken dat er iets vreemds met je lichaam is ofzo, dit is heel normaal.

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 (nog steeds bv) en ivv pukje 12 weken psies

Hi nini,
Hier exact hetzelfde! En wij zijn bezig voor een derde....schiet niet echt op zo. Totaal geen zich op vruchtbare dagen. Ik wacht voorlopig nog maar ff af. Succes!

Terug
Bovenaan