Nood!Probleem met werk bijna 30 weken zwanger! HELP!!!!!!!

Hallo allemaal,

Ben nu 28 weken zwanger en ga mijn 29ste week in.
Ik werk als cassiere en achter sommige kassa's is het voor mij al lastig om achter te zitten.
Nu zijn er ook al meerdere voorvalletjes gevallen.
Voorbeeld.

Afgelopen zaterdag moest ik werken van 9 tot 1.
Was al verrot toen ik er aan kwam maar eenmaal pauze gehad ging het weer.
Toch werd ik rond half 12 echt niet lekker, warm en koud en soort misselijk niet wetend hoe je moet zitten. Kortom ik moest even wat hebben.
Al gauw was het rustig waarop ik mijn kassa sloot en tegen twee collega's zei dat ik ff naar boven liep om een snoepje te halen anders ging ik neer.
Op dat moment waren er 5 kassa's open waarvan er 2 mensen werk hadden!
Ik ben totaal geen twee minuten weg geweest en ik stond bij mijn kassa en kreeg gelijk een preek van mijn hoofdcassiere.
Dat ik niet zomaar weg kon, dat ik haar had moeten bellen of ik aub wat even mocht halen en dat ik niet tegen andere collega's moest zeggen als ik even naar boven ging.
Dus ik zei ja sorry maar ik was echt niet lekker ik zeg ik moest gewoon even wat eten! Ja zegt ze maar er was een cassiere haar bak (geldlade) aan het tellen en die zou gaan beginnen en die wist een soort niet waar ze moest gaan zitten( beetje raar want die kwam om 12 uur en de cassieres gingen om 1 uur naar huis en zouden er andere komen)
Kortom als ik me niet lekker voel moet ik eerst bellen of ik aub weg mag..

Zij is weggegaan en ik zat jankend achter de kassa.
Toen ik thuis was heb ik mijn vriend gebeld helemaal over mijn toeren, die was in alle staten want er zijn al meer dingen voorgevallen.

Nu heb ik mijn rooster gekregen voor volgende week (week 25) en daar staat totaal 30 uur op! dagen van 08.00   tot 18.00 uur! of 09.00 tot 18.00 uur
Nou dat red ik dus niet. als je 3 uur kassa zit met je benen naar beneden heb ik echt pijn in mijn benen als ik dan eindelijk mag lopen!