noodweer!

damn meiden het is hier nu egt noodweer.
de lucht is pikzwart!!
de onweer durft de ijssel niet over en wij zitten in de pit!
om ons heen overal regen maar onze tuin niet.
heb net al 4x een inslag gehoord dus gaat al lekker

Ik zit voor de grote rivieren dus ook hier blijft het lekker hangen zeg maar. (water ligt een kleine 300 meter van mijn huis) Veel regen gevallen en veel takken van de bomen gewaaid. Onweer was ook heel heftig. Is nu even wat rustiger voor een paar uurtjes. Dus OPEN DIE RAMEN!!! (manlief heeft tijdens de buien even horren voor beneden gemaakt) Supervent!

hier is het nu een 3 kwartier bezig en tot nu toe alleen harde windstoten en onweer..

ik hoop zo dat ethan blijft slapen.. hij viel pas half 11 in slaap(hij had zo last van de warmte)

hier valt het erg mee allemaal, wel wat regen maar verder geen noodweer.
ik kom uit haarlem.
jayden heeft ook zo`n last van de warmte, slaapt weinig op de dag en avond. dus hoop dat het morgen iets minder warm is.

Ik zat tot kwart voor 10 op school dus nergens last van gehad. Maar daarna naar huis in dit noodweer, was minder....

Tim heeft overal doorheen geslapen, oudste had er meer moeite mee.

Hier is een paar druppels gevalen.
manlief moet vanavond werken dus ik ben allen met Juliaan en hij moet mama beschermen want ik vind bliksen nietsssssssssss :(
Trouwens Juliaan heeft vandaag van rug naar buik omgerol in een keer ik vond zo lief dat ik begon te huilen jijiji.
Hij slaap nu lekker!.
Ok,Fijne avond

Jeetje, ik moet zeggen dat ik niet zo'n avondmens ben en dus al om 22.00uur op bed lag maar heb niks gehoord! Ook geen wateroverlast hier, de straten zijn gewoon droog. Ik woon in zeeland dus vlak bij de zee; kan vanaf het zolderraam de hoge flats van de boulevard zien (Vlissingen).

@Emilce: Wat leuk dat Juliaan al kan omrollen! Kan niet wachten tot Ivo het ook kan. Hij vindt rollen wel heel leuk als ik hem een beetje help maar op zijn buik liggen vindt hij niets!

Terug
Bovenaan