noodweer!

het is hier onder in friesland eigelijk enorm mee gevallen vind ik.
gelukkig maar want ik ben een mega schijterd wat onweer betreft. pascal knort er rustig doorheen.
het was hier in huis niet koel te krijgen. op pascals kamer zelfs 30 graden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gewoon in een rompertje op bed gedaan. sliep lekker tot half 8 vanmorgen. hopelijk koelt het vandaag wat af. plak plak.

Hier was het behoorlijk noodweer (achterhoek) ,harde wind veeeeeeel regen en enorme onweer,brrr vind het maar niks maar Jochem heeft er door heengeslapen, 23.30 uur de fles en heeft nu net de fles op. Hij is wel gestoken door muggen vannacht , ondanks dat we horren hebben maar ja, hij heeft er volgens mij geen last van maar ik heb liever dat ze mij prikken.

Groetjes Dianne

hier in enschede is het ook heel erg mee gevallen..

ethan heeft geslapen van half 11 tot half 3 en toen hij zijn buikje weer vol had heeft hij door geslapen tot kwart voor 8 (heeft hij overigens nog nooit gedaan dus was wel erg lekker)

Hier hebben we nergens last van gehad, voor niks de hele tuin nagekeken en alles vastgezet (kan hier behoorlijk spoken in die heuvels,,haha)
Maar gelukkig wel wat afgekoeld nu!

Brabant heeft de volle laag wel gehad, al vind ik de schade hier wel meevallen. Grote takken van de bomen en de kelder blank, maar dat had ik wel verwacht.(is al heel snel hier) Het is heerlijk afgekoelt in huis. Vanmorgen vroeg alles open gehad en nu is het 21 graden overal. Tjerk heeft wel dat hij wakker wordt door onweer dus heb er vannacht wel een uurtje of anderhalf mee gezeten. Maar slaap zelf ook niet met onweer. Vond het wel kicken om een windhoos te zien. Was in waalwijk maar kon het vanuit de polder hier mooi zien.

wij hebben wel van 9-11 onweer gehad maar wonen op een hoog punt in de regio dus wateroverlast hebben we nooit hier dat scheelt ;-)

De oudste vond het wel wat eng, maar Joel heeft lekker geslapen,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan