nooit kinderen van ons samen.....

lieve  sandra,

wat een verschrikkelijk nieuws.
dit is iets wat nooit hoopt te horen..
je hele droom valt in duigen.
ik wil je via deze weg veel sterkte toewensen samen met je man.
en hoop dat jullie in de toekomst de kracht op kunnen brengen om door te gaan met jullie kinderwens, maar dan via een ander pad.

warme groet, jana.

Lieve moon en partner.

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Bij mij staan de tranen ook in mijn ogen. Echt vreselijk voor jullie! Dit verwacht je gewoon niet als je het MM in gaat. En ze kunnen tegenwoordig zoveel.....

Ik wens jullie heel veel sterkte toe!

liefs Ester

Lieve Sandra,

Tja wat moet je eigenlijk zeggen, er zijn geen woorden voor.

steun elkaar, praat met elkaar, maar vooral hou van elkaar wat er ook gebeurt.

Snap dat je zoiets heb van, even niet hier te vinden, maar toch een ieder hier staat voor je klaar om jullie een hart onder de riem te steken!

Met de nadruk op jullie want ik denk dat je man ook een hoop steun kan gebruiken!

Heel veel sterke toegewenst en dat jullie hier samen sterker uit mogen komen!

Liefs Sylvia

Hoi Sandra,

Ik weet als geen ander hoe het is om dit te horen te krijgen. Heel erg veel sterkte. Neem geen overhaaste beslissing met een donor, je moet er samen compleet achter staan.

Misschien wil je het nu nog niet lezen, maar kun je het in je achterhoofd houden. Wij hebben er wel voor gekozen en heb hier absoluut geen spijt van. KID was na 20 behandelingen geen optie meer voor mij, ons kleine meisje is geboren via IVF-D.  Dit moest wel in belgie gebeuren omdat het hier in nederland niet meer mag. Als je dicht bij de grens woont zou ik daar eens informeren als ik jou was. Het scheelt ook een heleboel in de portemonee. Je kunt wel een aanvraag indienen bij je verzekering of je het vergoed krijgt. Ze mogen in nederland ook geen rietjes meer opslaan in de meeste ziekenhuizen. De eerste donor komt uit medisch centrum bijdorp. Nu gaan we voor een tweede, jammer genoeg  heeft de eerste donor zich teruggetrokken en gaan we meteen naar belgie. Het voortraject mag in nedreland wel, maar de bevruchting en terugplaatsing gebeurd in belgie.

heel veel sterkte met je beslissing.
A.S.

hoi sandra en man,
ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen bij dit grote verdriet,
woorden schieten te kort,
ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen , alleen dat ik jullie een hele dikke kus en knuffel wil geven,
liefs van wendy

Lieve Sandra en partner

Ik wil jullie ook heel veel sterkte toewensen.
Wat je ook wil schrijven, er zijn gewoon geen woorden voor.

Heel veel sterkte
liefs van Niekje

Terug
Bovenaan