Nooit meer zwanger op vakantie!!

Heerlijk op vakantie, daar kijken we toch weer een aantal maanden naar uit.
Een zwangerschap, ook die was bij ons meer dan welkom, maar 10 weken zwanger en dan 3 weken naar Frankrijk, dat heb ik geweten...
De heen weg heb ik grootendeels horizontaal gedaan... Wat was ik misselijk zeg, en niet kunnen spugen!!
Op de vakantie zelf heb ik natuurlijk kunnen genieten van de wijn en schimmelkaas, bij de buren en niet op mijn bordje, maar ach..dat haal ik volgend jaar wel weer in.
Dan de BBQ, alleen de lucht ervan vond ik meer dan genoeg, 1 hamburger dat ging, maar de rest van het vlees kwam net zo hard weer naar boven.
Salades die waren echt top, wat was ik daar blij mee, gezond en je kan er zoveel variaties mee maken.

Boodschappen doen in Frankrijk, helaas 35 minuten rijden en 35 minuten misselijk...

En dan natuurlijk de terugweg, mijn man had al aangeboden om mij bij het vliegveld af te zetten, maar aangezien wij ook nog een dochtertje van 5 hebben wilde ik hem niet alleen terug laten rijden!
Met zijn goede bedoeling heeft hij gisteren dus 15 uur achter elkaar gereden om ons (met mij in het bijzonder) dan maar in 1 dag naar huis te brengen.
We zouden er eerst 3 dagen over doen, maar mijn man wilde mij niet meer 3 dagen misselijk zien.

Eenmaal thuis en na een innege hereniging met de wc pot was ik toch weer blij, alleen het avondeten, dat blijft een ramp. Ik ben dan ook 2 kilo afgevallen in de vakantie, volgende week naar de verloskundige, daar maar eens even vragen hoe of wat.

Fruit dat gaat wel goed, dus eet ik dat maar voor de vitamientjes.

Een positief vooruitzicht, volgend jaar leker met zijn vieren op vakantie en dan rijd ik !!!
 
Ik kan het me echt voorstellen dat het niet te doen was. Je man is inderdaad lief voor je geweest. Zo hoort het.
Volgend jaar lekker genieten met zijn viertjes.

Beterschap verder!
 
Ik ken het, ik heb bij mijn 1ste in het ziekenhuis gelegen ik hiel helemaal niets binnen, heb sondevoeding gehad tot mijn 4de maand of zo! Hoop voor je dat het snel over is!!
 
Hahaha... lang leve het eerste trimester! Ik kan me voorstellen dat de lol je snel vergaan is, ik was ook zoooo beroerd de eerste 14 weken... Nu (31 weken) begin ik te mauwen over dat ik niet meer zo ver kan lopen zonder dat mijn buik en bekken gaan emmeren... ach... het is ook altijd wat!

Gelukkig levert het als het goed is iets heel moois op straks!
 
Het schijnt idd niet de beste periode te zijn om zwanger te zijn, haha, maar wat wel?? Ik heb net 3 weken Frankrijk gehad met 7 maanden zwangerschap (ben nu 34 weken zwanger) en ook dat was enigszins aanpassen...Heel herkenbaar die wijn en lekkere kaasjes bij de buren en bij je vriend...en dan die warmte en dikke buik en dikke enkels....Maar ben heerlijk verzorgd en hebben het uiteindelijk heel lekker gehad! Succes nog even! Volgend jaar is het weer helemaal zoals je wilt!!!!
Groetjes!
 
Ik heb na je verhaal ineens niet zoveel zin meer in mn vakantie eind augustus. Duurt nog ruim 4 weken en ik ben dan 11 weken zwanger, gelukkig wel met het vliegtuig..!
 
Terug
Bovenaan