Nooit meer zwanger op vakantie!!

ik ben de eerste 4 tot 5 maanden ziek geweest... niet zomaar een beetje maar elke dag een aantal keren boven de pot hangen was vaste prik.. lopen.. zelfs dat kon ik niet, werd ik ook misselijk van.. ik heb alleen maar ik mijn bedje gelegen... alles stonk naar mijn mening ook... ik werd al misselijk van iemand zijn uiterlijk! erg he... ik was bijna 4 en half maand zwanger toen we dus ook naar Turkije gingen(vakantie was al in januari geboekt)... de misselijkheid was een stuk minder maar niet helemaal weg ( ik had hiervoor medicatie gekregen) dat hielp goed! (emafasene..) lekker zo,n all in vakantie als je overal kotsmisselijk van word.. arme man en 2 kinderen.. ze hadden niet veel aan mama.. volgend jaar lekker met me gezinnetje op de camping in HOLLAND!!!
 
@mamaikke, ik kwam er pas achter op de heenreis, anders had ik zeker nog even langs de apotheek of ha gegaan! had een hoop gescheelt.

@miekje 82, ga er lekker van genieten, misschien heb jij nergens last van, ik kwam er eind mei achter dat ik zwanger was en zat op dat moment in Turkije, toen heb ik echt van mijn vakantie genoten hoor!!! en had nergens last van, alleen van de warmte, dus onder de parasol en in het zwembad heb ik mij uitstekend vermaakt.
 
Terug
Bovenaan