nooit meer zwanger zijn??????

Mijn man en ik hebben altijd gezegd, als het mag lukken dan zou het mooi zijn als we twee kindjes kunnen krijgen. Nou hebben we geluk en hebben we twee prachtige gezonde kinderen.
Maar ik vindt het idee dat ik nooit meer zo'n klein hummeltje vanmezelf kan vast houden toch een beetje gek.
Sinds ik hier lees dat er weer een aantal zwanger zijn moet ik veel over de zwangerschap en de bevalling van de kinderen denken en wordt ik soms toch een heeeel klein beetje verdrietig. Het is zo bijzonder.

Hebben jullie dat ook.

Gr sandra mv nick en tess

ik heb er nog maar een dus hoop dat ik in ieder geval een tweede zou mogen krijgen maar ik weet ook zeker dat mijn vriend maar 2 kideren wil Dus als ik straks zwanger ben weet ik dat dat hoogst waarschijnlijk de laatste keer is dat vind ik eerlijk gezegd ook helemaal geen leuke gedachte

liefs mira mv marek

Ik zei voorheen altijd ik wil geen kinderen opeens is die periode voorbij en dan wil je toch een kindje en dan zeg je ik wil er 1. En nu wil ik er eigenlijk best nog wel 1. In eerste instantie wou ik er maar 1 omdat je die alles kan geven opleiding spaargeld etc... maar wat het belangrijkste is als ik er niet meer ben later en me vriend niet dat hij nog iemand heeft zoals een zusje of broertje dat is eigenlijk toch belangrijker dan spullen.

Nu vroeg ik aan me vriend een paar weken geleden of hij er nog 1 wil hij moest er over nadenken dus ik vroeg het gisteren.. Zegt hij dood leuk ik heb er nog niet over nagedacht eigenlijk.. Sjah hallo paar weken geleden vroeg ik het dus ik meteen chago sjah hij kan er toch wel over nadenken of niet dan. Ik zal het van de week nog eens vragen anders maak ik wel een afspraak in zijn agende VANDAAG nadenken over nog een kindje.

Zo dat moest ik even kwijt

Groetjes,

Bianca

Hoi..

Ik heb nu ook 2 prachtige kindjes op deze wereld gezet, en zei ook altijd dat ik er maar 2 wilde.
Maar eerlijk gezegt het idee nooit meer die dikke buik en nooit meer de mooie tijd na de bevalling etc, maakt me soms ook wel eens somber.
Mijn vriend wild echt geen kindjes meer erbij die vind het best zo, maar nu ben ik toch steeds weer aan het twijvelen van en ik dan?
Ik wacht nog wel een jaar en dan maar eens kijken hoe ik en mijn vriend er dan over denken..
We zullen wel zien!

Liefs bianca

Wij hebben nu 3 prachtige dochters, en ik weet niet of ik er nog 1 bij wil.
Ik vind het idd ook een vreemd idee dat ik dan nooit meer zwanger zal zijn, maar ik denk dat dit gevoel blijft, ook al krijg je er 10.

Ik ken het gevoel helemaal.
Ik vind zwanger zijn helemaal geweldig en het idee dat ik dat nooit meer zal zijn....
Best jammer hoor. Maar we zijn er echt klaar mee met 2 gezonde en prachtige kindjes.

Helaas...

Hoi, ook ik herken het helemaal.
Met onze twee geweldige dochters is ons gezinnetje helemaal compleet, maar net als jij krijg ik kriebels als ik alle topics lees en ook als ik zwangere vrouwen zie.
Ik zou het best allemaal nog een keer mee willen maken, maar een derde kindje.... nee toch maar niet.
Gek wel om deze periode af te sluiten.

groetjes Danielle.

Hoi,

Na onze tweede dacht ik er ook zo over en gelukkig mijn man ook.
Wij zijn voor een derde gegaan en nu hebben we 3 gezonde knullen,
 maar het gevoel blijft.
Nu hebben we met ons verstand de bslissing genomen om het bij 3 te houden,
 maar als ik mijn hart zou volgen kwam er nog wel een.
Het kan niet meer want mijn man heeft zich laten steriliseren, dus zelfs al zou het te erg gaan kriebelen is de drempel om het ongedaan te laten maken te hoog.

groetjes Son

Terug
Bovenaan