nooit meer zwanger zijn??????

hallo,
ik ken het gevoel, nooit meer getrappel in je buik, of het op en neer schudden omdat ze de hik hebben, de kung-fu trappen. ik mis het soms ook. maar ik neem ook geen derde meer, medische redenen.want anders  staat straks mijn vriend met drie kinderen en geen moeder. dus dat doen we maar niet.
maar ik ben   blij dat ik twee gezonde kindjes heb, sommige mensen kunnen geen kinderen krijgen. dus ik geniet elke dag.
veel liefs steffie

hoi sandra en andere ladies,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik mis ook die dikke buik soms en het idee dat ik dat niet meer zal meemaken. Ik heb 2 prachtige gezonde jongens waar we doil op zijn en ik heb echt het gevoel dat ons gezinnetje compleet is. We willen geen derde kind. Ik ben ook 35 en ik vind die medische molen niet prettig. daarbij komt dat mijn man 42 is en zichzelf een te oude vader gaat vinden als we nog een kindje zouden willen.

Neemt niet weg dat ik ook wel eens dat sombere gevoel heb en dan ben ik erg blij dat ik heel veel foto's heb van die dikke buiken die ik heb gehad! Wat ik trouwens erg raar vind is dat ik me nu al bijna niet meer goed kan voorstellen dat ik met  die dikke buiken heb rondgelopen.Lijkt allemaal al zolang geleden......

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (3) en Marten( 5mnd)

toen ik net bevallen was van arnotje riep ik heel hard ik wil nooit geen kinderen meer ik hou het bij 1 kindje ik riep dat omdat ik natuurlijk een hele ervaring mee had gemaakt ik had er wel wat over nagedacht natuurlijk hoe het allemaal zou gaan en de net na de bavalling omdat je dat ook ziet bij andere maar daar zie je niet alles en daar heb ik toen mij neus mee gestoten wist ik veel van die kraamtranen of hoe ze dat noemen en je depri periode maar je moet alles verwerken natuurlijk maar nu ....... IK MIS MIJN BUIK EN MIJN ZWANGERSCHAP!!!!!!!!!!!! en tuurlijk wil ik nog een kindje erbij wanneer weten we nog niet ik denk dat ik binnen nu en een jaar weer ga stoppen met de pil we moeten het eerst allebei wel even zeker weten maar dat we gaan proberen voor een tweede kindje staat zeker vast ik heb een super zwangerschap gehad en voelde me eigen echt mooi en appart met mijn super dikke buik als ik een rok aan had hing die achter op de grond en voor op me knieen zo dik was mijn buik en die mis ik echt!!!!!!!!!!     en als ik er nu over nadenk zou ik het zo weer doen alleen de bevalling pffff die vond ik erg maar het is voor een goed doel en de moeite waard dus dat moet dan maar nog een keer hahaha
groetjes jami mv arnotje

Terug
Bovenaan