• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Nooit sochtends misselijk alleen middag avond en nacht

Hoi meiden,

Ik ben weer de aparte, heb geen last van ochtend misselijkheid haha alleen van middag avond en nacht. Zo raar is dat. Ook wel weer grappig al is het lastig. Waar zou het aan liggen? Soms lunch ik niet want ben dan misselijk en tegen einde van de middag dan zet dat om in een weeig gevoel en krijg ik honger. Dan eet ik me maaltijd en na een bepaalde tijd uur of 8 word ik weer misselijk. Ook snachts soms. En als ik opsta dan word alles zwart voor mn ogen ook zo gek. Hoort er natuurlijk allemaal bij. Maar vraag me af of ik zoute drop mag. Ik weet dat je niet teveel drop mag maar is het schadelijk voor het kind of is dat ivm je bloeddruk alleen? Want soms denk ik dat ik gewoon een zout dropje moet hebben ofzo.

Groetjes mamaa29
 
Probeer toch te lunchen, ik heb het ook, je moet niet met een lege maag zitten, want dan word de misselijkheid alleen maar erger...Zou als ik joui was smiddags een opkikkertje nemen met een creackertje ofzo, da's lekker licht,..Hopelijk gaat de misselijkheid minder worden.
Ik merk wel dat ik nu ik tegen de 11 week aan zit, dat het wat minder word...Alleen nog wel af en toe last , maar dat is idd als ik te weinig of te laat eet.
Hoop dat je er wat aan heb.
Liefs Nance
 
Dank je wel Nance,

Ja ga zeker proberen. Heb net mn lunch al op...restje spagetty haha klein beetje hoor hihi. Smaakte erggggg lekker. Vanavond verse soep! Kreeg ookal de tip van iemand, napoleon zuurtje die gele. Ben benieuwd ga zo zo lekker halen.
 
ze raden je aan dat als je misselijk ben juist iets te eten, crackers of ontbijtkoek want dan gaat de misselijkheid juist weg, als je niet gaat eten blijft het of kan het ook verergeren
 
Ik heb altijd een zakje zoute drop bij me. Ik ben niet misselijk maar ben soms licht in mijn hoofd, een dropje mag dan echt wel. Natuurlijk niet teveel maar ja, dat is met alles.

Enne, wat Jennie zegt, bij misseljkheid iets kleins/lichts eten zou moeten helpen. Succes!!
 
Ik heb ook al van alles geprobeerd, ben nu bijna 12 weken maar pff..af en toe kan ik me echt behoorlijk beroerd worden, en de hele dag gaat het door.
Het maakt niet uit of ik iets in m'n maag heb, heb het gevoel alsof ik elke 10 minuten wat moet hebben.
Heb steeds kaakjes en water om me heen. Slokjes cola light wil nog weleens helpen..
Ik heb steeds een vieze smaak in mijn mond waar ik misselijk van wordt...dan neem ik kauwgom maar na 5 minuten word ik daar ook weer misselijk van.
 
ik heb gelukkig maar 2 weken van misselijkheid last gehad, maar ik heb wel de hele dag door honger als ik net gegeten heb tien minuten later begint me maag weer te rommelen erg vervelend hahaha
 
Ja vandaag gaat het redelijk goed! Heb ook een zak zoute drop gehaald je mag 50 tot 100gr per dag. Heb een grote zag en zakjes gemaakt met 100gram haha mag dan een zakje perdag en tis nog best veel. Want het is regelmatig zwart voor mn ogen. Maar eeet geen 100gram per dag. Heb ook napoleon geel gehaald schijnt ook te helpen. Nou bedankt dames voor de tips.
 
Terug
Bovenaan