Nooit sochtends misselijk alleen middag avond en nacht

Ik heb het ook. Ik ben 's morgens nog niet 1x misselijk geweest. Wel ben ik 's nachts steeds misselijk. Ik word namelijk minimaal 3x per nacht wakker om te plassen en dan ben ik enorm misselijk. En in de middag en na het avondeten heb ik er ook last van. Ook heb ik de hele dag een hele vieze smaak in mijn mond. Echt heel vies!!

Maar ach, Tijdens mijn 1e zwangerschap was ik zo ziek iedere dag. Ben 9 maanden misselijk geweest inclusief braken. Nu gelukkig nog niet braken en het is met vlagen. Tijdens mijn 2e zwangerschap had ik helemaal geen last van misselijkheid! Dus het kan alle kanten op!! ;-)

Succes dames!

Liefs
 
Herken het erg van mijn eerste zwangerschap. ook avond en nacht misselijk. Maar had ook lage bloeddruk, mocht daar ook drop voor eten. Welke maakt niet uit, soms zit er meer zout in zoete drop!
 
hier ook last van misselijkheid,
dit is ons vierde kindje maar ben voor het eerst misselijk tijdens mn zwangerschap, ik probeer indd ook geregeld kleine beestjes te eten om de misselijkheid een beetje te onderdrukken,.
we zijn net terug van vakantie en moet zeggen dat het toen iets beter ging maar soms als ik wou koken moest ik gewoon even de carevan uit om niet te gaan braken terwijl ik gewoon lekker spagetie aan het koken was wat ik altijd zo lekker vind, hoop dat dit gevoel niet de gehele zwangerschap blijft hangen, wel is het goed voor de lijn ben nu al in 8 weken tijd 3 kilo kwijt geraakt en dat is met mijn gewicht niet zo erg, alle nadelen hebben ook voordelen,
groetjes wwendy
 
In de volksmond heet het ochtendmisselijkheid, maar het kan gewoon heel de dag voorkomen.
Mijn eerste weken waren een grote vlaag van misselijkheid, wat heb ik me beroerd gevoeld. Tot ik van de huisarts Emesafene tabletten kreeg. Die hielpen bij mij erg goed om de ergste misselijkheid tegen te gaan! Kon ik mijn werk in ieder geval weer gewoon doen (ik werk in de zorg).
Na 13 weken ben ik gestopt met de medicijnen en was de misselijkheid ook weg. Ben nu 39 weken, en mijn maag is nog steeds niet zichzelf. Kan niet wachten tot dat weer normaal is en ik weer alles kan eten en drinken zonder dat het verkeerd valt!

Maar blijf vooral gewoon eten, misselijkheid wordt niet beter als je niet eet. Hormonen zorgen ervoor dat je misselijk bent, of je nu eet of niet.
Je mag trouwens gewoon drop eten als je bloeddruk dat toelaat. Drop zelf is niet schadelijk voor je baby, maar je bloeddruk kan ervan omhoog gaan en dat is dan wel weer slecht voor je baby.
Gelukkig heb ik altijd een lage bloeddruk en mag ik al 8 maanden lekker drop blijven eten :D
 
tip trouwens van mijn verloskundige destijds; gember schijnt goed te helpen tegen misselijkheid. Ze verkopen gembersnoepjes bij de natuurwinkel (helaas vind ik gember echt niet te eten, dus ik moest er niet aan denken)
Savonds vast wat te eten voor de volgende ochtend op je nachtkastje zetten. Een cracker of een beschuit. Dan kan je die eten terwijl je rechtop in bed zit, en heb je vast wat in je maag als je op staat.

Bij mij hielpen helaas echt alleen de medicijnen, die overigens veilig te gebruiken zijn in je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan