NOOR

Hoi,
Wat is het warm he! Waarom zit ik nu hier en niet op het strand....
Ik had gisteren vergevorderde strandplannen maar ik doe mee met een tennistoernooi en moest gisteravond tennissen en aangezien ik altijd wat gaar van het strand af kom, ben ik toch maar niet gegaan. Wel gewonnen gisteravond. Ik hoop natuurlijk dat het deze maand raak is maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Ik heb het gevoel dat iedere vrouw zwanger kan raken behalve ik. Toch de afgelopen tijd al flink teleurgesteld en ik vind het moeilijk omdat in iets positiefs te veranderen.
Wat ik mij afvroeg, wordt het nu icsi of ivf voor jullie? En waarop is die keus dan gebasseerd? Wel grappig wat je zei over die lijst, dat had ik ook met jou, zelfde leeftijd, zelfde probleem en net zolang bezig. Ik ben ietsie ouder..... ahum. Hebben jullie nog vakantieplannen? Ik ga even aan het werk..... groetjes

Ben ff het huis ingevlucht want het is niet uit te houden buiten!! Ik hoop echt dat het vannacht gaat regenen. We kunnen wel een afkoeling gebruiken!
Was het niet veel te warm om te tennissen? Ik moet er ff niet aan denken op dit moment...Ik was gister aan het winkelen in Amsterdam maar al die drukte in de Kalverstraat en die warmte erbij was niet echt prettig. Wij Nederlanders klagen altijd maar schijnen wel 1 vd gelukkigste europeanen te zijn!

Anyway, we gaan ivf/icsi doen. Bij inleveren besluiten ze ter plekke wat het gaat worden adv de kwaliteit. Wel fijn idee,stel je voor je hebt maar 200.000 wat feitelijk te weinig is voor ivf dan schakelen ter plekke over naar icsi!
En qua leeftijd schelen we niet zoveel, 3,5 maand. En troost je met het feit dat het bij mij ook niet wil lukken, je bent niet de enige "niet zwangere". Maar dit jaar gaan we beide zwanger worden en drinken we met een dikke buik een colaatje op het terras!!
(is dat een goede deal of niet?)

Maandag wordt je nu gebeld toch?

Ik ga weer proberen in de tuin te zitten. Morgen ga ik met een goede vriend winkelen in Utrecht en zondag komen al mijn neefjes(4) en mijn nichtje, varierent van 1 t/m 5(allemaal van mijn broer en vrouw)

Ga jij nog iets leuks doen?

liefs
M

Hoi!
Ikke met een dikke buik..... Ik kan me er eerlijk niks bij voorstellen (behalve dan met vetrolletjes) maar oke, het is een goede deal, van dat terrasje! Ik wist trouwens niet dat ze afhankelijk van de zaadkwaliteit op het laatste moment beslissen wat het wordt. Zal dat in ieder ziekenhuis hetzelfde zijn? Fijn he, dat het koeler is, hopelijk vannacht beter slapen... Gelukkig geen verplicht geklus met die hitte... Met tennissen had ik er niet veel last van, enige minpuntje is dat ik vandaag heb verloren, dus geen finale morgen..... Maar goed, er zijn ergere dingen. Zoals waardeloze zaadjes bijvoorbeeld. Of ik nog wat leuks ga doen het weekend? Nou, vandaag dus getennist en mijn moeders 60e verjaardag gevierd. We zijn net weer thuis. Gelukkig is de temperatuur in onze woonkamer  nu 25,5 graden in plaats van de 30 graden gisteren. Morgen viert mijn zwager 's middags zijn verjaardag en gaan we naar de opa en oma van mijn vriend. Geen schokkende dingen dus. Maandag moet ik tussen 10 en 12 de gyn bellen. Realiseer me nu wel dat als ik het verder gaan met zwanger worden vooruit schuif tot na de vakantietijd, ik wel 31 ben! HELP! En ik altijd maar zeggen dat ik op mijn 30e kinderen wil.... Zit nu aan een potje Ben&Jerry's, mmmm, ga toch zo mijn mandje opzoeken. Ik ben benieuwd hoe het ons verder zal vergaan, ondertussen kunnen we al een boek schrijven met onze niet-zwanger worden belevenissen. Nou, nog een fijne zondag, groetjes

Goedemorgen,
De gyn belde me om 09.00 op mijn werk. Ze vind het niet zinvol om met iui door te gaan en wil ons naar de VU doorverwijzen. Of we gaan meteen naar de VU en stoppen met iui, of we mogen van haar wel nog 2 iui's doen en daarna naar de VU of we mogen 2 iui's doen en evengoed al naar de VU. Snap je er nog wat van?? In ieder geval heb ik besloten dat we voor die 2 iui's gaan, weer met hormonen en wel al een afspraak in de VU krijgen over hoe nou verder. Gyn (geweldig mens!) heeft de VU meteen gebeld en die sturen een aanmeldingsformulier naar ons toe. Vanmiddag kan ik een kopie van ons dossier ophalen en dat moeten we dan mee sturen naar de VU met aanmeldingsfomulier. Dus heel fijn dat er wel wat in gang gezet wordt! Voor de zomerstop kunnen we nog 1 iui doen waarschijnlijk en dan even pauze lijkt mij heerlijk. De zomerstop is van 25 juli tot 1 september dus we missen dan denk ik 1 maand en dat valt ook wel weer te overleven.
De Gyn had het steeds over icsi dus ik vroeg waarom ze het niet over ivf had. Ze zei dat dat afhangt van de aantallen en gezien de aantallen zou het richting icsi gaan. Maar dat zien we dan wel weer. Weer een stapje verder!

Terug
Bovenaan