Noordelijke meeting in Assen

hoi suuz,

sorry sorry, maar ik kom er net achter dat ik niet een foto heb van jou ventje, alleen een beetje vaag in de hoek,

(dat ga ik de volgende meeting recht zetten hoor, dan krijgt hij zijn eigen foto sessie

Volgens mij is het gezellig geweest! Leuke foto's!!
Mooi gezicht al die kleintjes bij elkaar op de grond.

groetjes Sonja

Leuk, leuk leuk, ik krijg steeds meer zin in 8 september. wat mooi om al die kindjes zo bij elkaar te zien.

Mooie foto's hebben jullie allemaal gemaakt hoor.
het ziet er erg gezellig uit

groetjes irene

Hoi dames, wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad, en dat is ook goed op de foto's te zien. Leuk!!

Groetjes Monique

Hoi susanne

Ach ja maakt niet uit... het zijn wel leuke foto's! wil je die ene toch nog ff sturen naar suuz82@ hotmail.com ? (zonder spatie dan)

Jannetje ook mooie foto's zeg! wil je die ene waar joshua op zit ook naar mij sturen?

ik was om 19.45 naar bed gegaan omdat ik het niet meer trok, joshua had vannacht net als ik goed geslapen!

grt suuz

Suzanne, mooie foto's! Gelukkig heb jij er ook wat meer gemaakt dan ik. Ik wil die van jou  ook graag hebben.

@ Yvonne:
Dat kindje dat zo stoer kan zitten is mijn zoontje. Berend. Goed he. In een week tijd kon hij ineens zelfstandig zitten.
Maar verder kruipt hij nog lang niet, en rollen doet hij ook niet meer.

@ saskia:
weer een overeenkomst tussen Berend en Bram! Ik heb een tijd gedacht dat hij eczeem in z'n nek had...inmiddels weet ik beter

@ Suuz:
de smulkoekjes zijn in de smaak gevallen, vooral bij mijzelf en bij mijn vriend . Berend vond het nogal gaan... Die heeft toch nog steeds liever melk.

goede morgen, daar ben ik weer, ik ga de foto's verzenden, het zal wel een klus worden, ik kan ze namelijk niet inpakken dus moet ze per 2 verzenden, maja komt goed, jullie zien ze wel verschijnen

Terug
Bovenaan