Noortje

Na de gsg heb je een extra grote kans om zwanger te raken! Dus misschien ben je volgende maand gewoon zwanger!! Bij ivf doen ze volgens mij geen hsg.

Weet jij hoeveel bewegende zaadcellen je moet hebben om voor iui in aanmerking te komen? Wij hopen dat de uitslag bij ons volgende maand goed genoeg is voor iui!

Succes aankomende weken en ik duim voor jullie

liefs
Marielle

Goedemorgen,

Voor ons was het ook een verrassing dat wij er voor in aanmerking kwamen omdat het allemaal zo slecht was. Volgens mij moeten het er minimaal tussen de 1 en 2 miljoen zijn. Wat ik van de gyn begreep hanteert ieder ziekenhuis zijn eigen aantallen. De VU is minimaal 2 miljoen. En het waren er 3, nogwat. Het was zijn beste potje tot nu toe. Ik vroeg hoe dat kwam aan de gyn. Volgens haar  schommelt het gewoon altijd bij iedere man, de ene keer is het meer als de andere keer. Ikzelf heb wel een sterk gevoel dat het stoppen met roken van mijn vriend meespeelt. Ik heb er wel meer vertrouwen in gekregen, helemaal na die samenlevingstest toen ik ze heb zien zwemmen, echt geweldig!
Ik hoop het voor jullie ook, ik bedoel, het is toch weer een extra kans die je krijgt vóór ivf of icsi wat veel ingrijpender is. Als het zaad van je man wordt onderzoch in april, kijken ze dan gelijk waar jullie voor in aanmerking komen? Of gaat het dan in eerste instantie om de aantallen? Ben je al ongesteld? groetjes

Stel je voor dat je volgende maand aan iui begint en je hebt dan een slecht potje! Gaat de iui dan niet door?
Bij ons bepalen ze aan de hand van het volgende potje wat we gaan doen maar aangezien in Leiden de wachttijd 9 maanden is voor ivf hebben ze ons alvast in december op de wachtlijst gezet, aardig he. Anders kwamen we in april pas op de lijst als het potje niet goed is en zijn we volgende jaar pas aan de beurt. Wat we ook gaan doen dit jaar: iui of ivf, er gaat iets gebeuren!
Gister was ik op kraamvisite bij mijn beste vriendin. Ik was het eerste bezoek en het was zo'n mooi en lief jongetje! Ik had hem vast en had tranen in mijn ogen en wist waarom ik het alweer deed, om ooit dit gevoel als moeder mee te maken. De bevalling was vreselijk maar je krijgt er zo iets moois voor terug..zucht...
Ik mag haar zoon voor 1 dag in de week adopteren als wij geen kinderen krijgen..lief he..

ik ga weer ff werken!
doei

Poeh zeg, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht, aan een slecht potje. Zouden ze er dan niks mee doen? Ik pers nog steeds iedere avond sinasappels uit dus ik ga er gewoon maar vanuit dat het er 3 miljoen blijven.... Tegenwoordig maak ik mixen met sinasappel, banaan en kiwi, dan maak ik er met de staafmixer een super vitamine shake van. Wie weet worden het er zo nog eens 5 miljoen. Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik heb geen idee of ze de kwaliteit voor de inseminatie nog bekijken. Dat zal ik de volgende keer eens vragen. Ik hoop wel dat ik nu snel ongesteld wordt, dan komt dat ei tenminste ook weer gauw. Zijn er bij jou al tekenen van het naderende ongemak of nog niks te bekennen, wat natuurlijk geweldig zou zijn. Dan zou het november worden... Erg he, iedere maand weet ik wel weer een voordeel te noemen als het dan geboren zou worden. Wij krijgen waarschijnlijk in oktober ons nieuwe huis opgeleverd dus dat zou geweldig zijn. Hebben jullie al stiekem nagedacht over namen?

Nog een vraagje, ik heb nog niet helemaal door hoe de onderwerpen stijgen, ik dacht eerst op reactie maar deze blijft nu best wel laag staan ook al heb ik net gereageerd. Heb jij het door?

Ze staan nu op volgorde van reactie maar soms stijgt het als iemand geantwoord hebt?? Volgens mij zijn ze nog bezig met het forum want eerst zou dit antwoord onderaan de andere antwoorden komen te staan maar het laatste antwoord(deze dus) komt nu bovenaan, onderaan de vraag, de staan. Begrijp je het nog?? hihi

pfff, ik zag dat je al geantwoord had op mijn vragen maar ik keek dus onderaan dusss.,

Maar helaas ben ik gister ongi geworden, netjes op tijd en zoals verwacht. Namen hebben we allang, nu nog het kind hihi. We houden van hollandse namen zoals: Mark, Martijn, Marielle(is niet mijn echte naam), Eefje, Noa (is dat hollands??), Jeroen etc.

Jij moet vrijdag ongi worden he? Of niet!

Pers je echt al die soorten fruit voor je man?? hahaha, echt geweldig!! Ik heb het een week vol gehouden om 1 sinaasappel te persen voor mijn man per dag...Maarrrr ..de sprong komt er over 10 dagen weer aan dus ik moet weer beginnen met persen!
Afgelopen dagen was ik   weer eens depri, heb ik altijd rond mijn ongi, jij ook? Nu begin ik me weer happy te voelen

Ik ga lekker in bed liggen, boekje lezen!

toedeloe!

quote: Marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2005 22:05:49'));

pfff, ik zag dat je al geantwoord had op mijn vragen maar ik keek dus onderaan dusss.,

Maar helaas ben ik gister ongi geworden, netjes op tijd en zoals verwacht. Namen hebben we allang, nu nog het kind hihi. We houden van hollandse namen zoals: Mark, Martijn, Marielle(is niet mijn echte naam), Eefje, Noa (is dat hollands??), Jeroen etc.

Jij moet vrijdag ongi worden he? Of niet!

Pers je echt al die soorten fruit voor je man?? hahaha, echt geweldig!! Ik heb het een week vol gehouden om 1 sinaasappel te persen voor mijn man per dag...Maarrrr ..de sprong komt er over 10 dagen weer aan dus ik moet weer beginnen met persen!
Afgelopen dagen was ik   weer eens depri, heb ik altijd rond mijn ongi, jij ook? Nu begin ik me weer happy te voelen

Kijk, zo heb je de laatste reactie bijdehand en is het wat makkelijker reageren. Jeetje, ik wordt op deze manier echt zo'n forumverslaafde. Ik had geen zin om naar bed te gaan en mijn vriend is aan het rondzappen en daar heb ik zo'n hekel aan  dus nog even met de  pc op de bank.  Erg prettig dat je zo'n regelmatige cyclus hebt, scheelt een hoop extra gedoe. Is jou cyclus iedere maand zo kort?  Ik ben inderdaad vrijdag aan de beurt, van mij mag het nu ook gebeuren. Ik vind het niet eens erg meer om het te worden, des te eerder kunnen we weer aan de slag. Ik heb ook altijd wel last van  pms, maar toen ik nog aan de pil was, was het veeel erger. Ik was de week ervoor  echt superdepri en negatief.  Nu is er wat minder voor  nodig om ruzie met me te maken en ik kan wat sneller  van streek raken. Voor de rest last van extra winderigheid (wat een woord) en pukkels  .... Je zou niet zeggen dat ik 30 ben, eerder 17 ofzo.... Die sinasappels doe ik echt elke dag, tot nu toe lukt me het om dat vol te houden maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn vriend rond half 7 thuis komt en ik een paar uur eerder dus heb er ook wel de tijd voor. En natuurlijk heb ik voor die zaadjes alles over!! Ga zo slapen. Oja, over die namen. Wij houden ook van hollandse namen. Een jongen wordt in ieder geval Daan, en dan kan het me niet schelen of het in de top 10 staat en niet origineel is, voor ons allebei voelt het gewoon ok en dat vind ik het belangrijkst  . Een meisje weet ik eigenlijk niet. Ikzelf vind Puck wel geinig maar daar moeten we nog maar over nadenken. Maar goed, zoals jij ook al zegt, eerst maar een kindje!! Trusten, groetjes

Terug
Bovenaan