Hoi! Dit forum spoort echt nog niet helemaal 100%. Vanmiddag kwam ik er niet in en net moest ik ook een heleboel moeite doen om hier te komen. Maar goed, het is gelukt. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! Lekker op tijd, 28 dagen, dus dat is netjes. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen om een afspraak voor een hsg te maken. Zal wel eind volgende week worden ofzo. Ik ben benieuwd. Wel prettig, dat je zo van je cyclus op aan kan en dat ie kort is, Voel jij je eisprong eigenlijk? Ik vind die ovulatietesten wel makkelijk. Helemaal in onze situatie, ik bedoel, het is zo zonde van de zaadjes om het op het foute moment te doen. Weet je dat ik er af en toe een beetje onverschillig en melig van wordt? We gaan nu maar weer voor december... Wie weet met kerst... Grappig dat we ongeveer gelijk op gaan met onze cyclus. Ik werk bij een bouwkundig adviesburo, op kantoor, administratief werk. Leuke collega's en een gezellige sfeer. Heb jij niet ooit geschreven dat je iets met personeelszaken deed? Ik ga mijn ongesteldheid nu vieren met een chocoladereep............ groetjes en trusten.