Noortje

Mijn cyclus was deze maand 26 maar vorige maand was hij 24! Het eerste jaar na het stoppen met de pil had ik een cyclus van 27-31, vreemd he. Ik denk dat mijn lichaam het zat is want die wil nu wel eens een fantsoenlijk zaadje langs zien komen, 1 die kan zwemmen en met staart! Anyway, ik zit op mijn werk dus ik maar wat doen voor mjn goedbetaalde baan!
Wat voor werk doe jij?

doei

Hoi! Dit forum spoort echt nog niet helemaal 100%. Vanmiddag kwam ik er niet in en net moest ik ook een heleboel moeite doen om hier te komen. Maar goed, het is gelukt. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! Lekker op tijd, 28 dagen, dus dat is netjes. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen om een afspraak voor een hsg te maken. Zal wel eind volgende week worden ofzo. Ik ben benieuwd. Wel prettig, dat je zo van je cyclus op aan kan en dat ie  kort is, Voel jij je eisprong eigenlijk?  Ik vind  die ovulatietesten wel makkelijk. Helemaal in onze situatie, ik bedoel, het is zo zonde van de zaadjes om het op het foute moment te doen. Weet je dat ik er af en toe een beetje onverschillig en melig  van wordt? We gaan nu maar weer voor december... Wie weet met kerst... Grappig dat we ongeveer gelijk op gaan met onze cyclus. Ik  werk bij een bouwkundig adviesburo, op kantoor, administratief werk. Leuke  collega's en een gezellige sfeer. Heb jij niet ooit geschreven dat je iets met personeelszaken deed? Ik ga mijn ongesteldheid nu vieren met een chocoladereep............ groetjes en trusten.

Het koste inderdaad moeite om hier te komen..
Balen dat je weer ongi bent geworden! 28 dagen is zeker netjes.
Ik ben benieuwd hoe jij de hsg ervaart.

Ik voel mijn eisprong enorm! En daar ben ik niet altijd blij om want het kan dagen duren. Maar ik gebruik ook ovtesten ter bevestiging maar eigenlijk heb ik die niet nodig.

Ik doe niets met personeelszaken. Ik zit meer in jouw hoek; financieel controller bij de overheid. Erg leuk en uitdagend werk.

Moet nog veel doen vandaag(half dagje!)
toei

Hoi,
Lekker he, weekend!  Had ik me een klein beetje vergist in personeelszaken, ach ja, kan gebeuren. Vandaag vertelde een collega van mij dat hij in septemper papa wordt. Ik heb mijn acteerkunsten weer uit de kast gehaald en mij er weer kranig door heen geslagen. Ik moet wel zeggen dat ik het ze hartstikke gun maar het is zo frustrerend. Maar goed, er wordt aan gewerkt. Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en dus  volgende week donderdag een afspraak voor een hsg. Zo komen we iedere keer weer een stukje dichter bij het uiteindelijke doel. Eigenlijk heb ik nog niks te klagen omdat jullie nog iets meer in de wacht-fase zitten dan ons. Slikt je man nog zink eigenlijk? Wat vindt hij ervan dat je op dit forum zit? Fijn weekend! groetjes

Terug
Bovenaan