<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit een beetje met het volgende, we zitten even in een moeilijke fase met onze peuter van net 2.</p><p>hij is erg claimerig, hangt het liefst de hele dag aan mij en heeft snel heftige driftbuien als iets niet gaat zoals hij wilt of als hij iets niet mag. Brult dan echt alles bij elkaar, ligt trappend op de grond en is dan echt even buiten zinnen.</p><p>hij is ook heel dwingend met de manier van vragen en dingen willen. Vraagt iets vaak niet rustig maar meteen ‘schreeuwend’ en onaardig.</p><p>wat mij ook opvalt is dat hij moeite heeft met nieuwe dingen. Ik heb laatst een nieuwe trui gekocht, wil hij absoluut niet aan en raakt echt helemaal overstuur als ik het toch probeer. Hetzelfde is met sommige schoenen en zijn slaapzak, daar is er maar 1 van die hij aan wil.</p><p>Ik merk dat we inmiddels echt op eieren lopen en dat het er niet gezelliger op wordt in huis. Ik probeer echt consequent te blijven maar soms raak ik zelf ook zo geïrriteerd en zit ik er zelf wel eens helemaal doorheen waardoor ik aan mezelf twijfel of ik het wel goed doe en of ik dit wil aankan. Het maakt me vaak erg verdrietig in ieder geval.</p><p>ik hoop dat dit een fase is en dat mensen dit herkennen.</p><p>bedankt voor het lezen in ieder geval!</p><p> </p><p style="text-align: center;"> </p>