normaal water

Weet iemand misschien vanaf wanneer je geen water meer hoeft af te koken of bronwater die bij de fles voeding gaat?
Dus waneer we gewoon kraanwater kunnen gebruiken?
 
Je kunt via de site van Nutricia je vraag per mail stellen aan een voedingsdeskundige, krijg je binnen een dag een antwoord!
Dit geldt natuurlijk enkel wanneer je voeding van Nutricia gebruikt! Anders moet je het via de website van de fabrikant van jouw merk proberen!
Succes ermee.
 
Mijn dochter krijgt vanaf 6 maanden sap met gewoon kraan water.

Het kan al eerder maar ze krijgt bv.

Het enige wat je heeeel zeker moet weten is of er geen lode leidingen meer zijn niet huis maar ook niet in de grond voor de deur.
De leidingen in huis hebben we zelf vervangen toen we hier kwamen wonene en de leidingen voor de deur zijn vorig jaar vervangen vandaar dat we het zeker weten.

groetjes joyce mama van Mara 6,5 maanden
 
Mijn dochter krijgt vanaf vier maanden haar voeing gewoon aangemaakt met kraanwater.
Het water in Nederland is zoooo schoon, dat kan best. Ik heb een tijdje als kraamverzorgende gewerkt en we kregen dat toen van de ggd te horen.
 
Ik kook het water nooit voor een flesje! Mijn zoontje is 5 weken maar ik warm gewoon koud water uit de kraan op.
Nooit gehoord dat dat slecht is.

Brigitte
 
Nou dames daar sta ik van te kijken...bij mijn vorige dochter gebruikte ik de waterkoker maar dat is me nu afgeraden..
Ik heb een dochter van 4 ½ maand en mij is geadviseerd om in een pannetje het water goed door te laten koken..
1x per dag kook ik dus een pannetje water en dat bewaar ik na afgekoeld te hebben in de koelkast..gaat eigenlijk prima zo..
Ik heb ook weleens gehoord dat men barleduc ook gewoon eerst kookt maar dat vond ik te ver gaan..
Gewoon water uit de kraan tja ik vind het persoonlijk nog nix hoor en wacht totdat ze 1 jaar is...echt veel werk is het niet en babies zijn best wel gevoelig voor bacterien...

Doen jullie de flessen/spenen wel uitkoken dan??want die kan je dan netzogoed ook door een sopje heen halen lijkt mij...Ik doe alles 1x per dag uitkoken..
Groetjes Debby
 
Terug
Bovenaan