normaal??

Dames, wat herkenbaar allemaal! Kennen jullie deze ook: voor mijn zwangerschap was ik behoorlijk nuchter, bij de vreselijkste jank-film liep er geen traantje over mijn wangen. Nu, vooral na de bevalling (alweer in oktober) zit ik bij elk zielig berichtje, treurige film of problematisch verhaal (bijna) te janken. Ik betrek het inderdaad ook allemaal meer op mezelf en op mijn kleintje, maar het gebeurt ook bij echt onzinnige dingen, zoals emoties bij de Olympische spelen (om maar even actueel te blijven). Ik herken mezelf er absoluut niet meer in!
Gaat dit nog over??
 
ik maakte mezelf ook heel erg druk over dat soort dingen mijn zoontje is nu bijna 3
vooral omdat ik alleen ben ik ben toen een keer naar de notaris gegaan en heb alles vast laten leggen voor mijn zoontje bv. een levensverz. wie zijn voogd word en nog meer van dat soort dingen ik weet nu zeker dat als er iets moet gebeuren dat mijn zoontje goed terecht komt en sindsdien maak ik mezelf een stuk minder druk over later en wat er allemaal zou kunnen gebeuren
misschien een tip om ook te doen ook al heb je een partner er zijn toch altijd kleine dingen die je als moeder zijnde toch geregeld wil hebben

groetjes tejaysmommy
 
Terug
Bovenaan